Πέμπτη, 5 Ιανουαρίου 2017

Ευχές από το σεντουκάκι!!


Καλησπέρα σε όλους τους αναγνώστες μας!


Νέα χρονιά μπήκε, εδώ και 5 μέρες 


και καλωσορίζουμε το νέο έτος με την ελπίδα να πάνε όλα καλύτερα για τους εαυτούς μας, την οικογένεια μας, τα επαγγελματικά μας και την χώρα μας. 















Με αγάπη, υγεία, τύχη, ευτυχία
και γεμάτο όμορφες και χαμογελαστές στιγμές!!!


Με αφορμή τη νέα χρονιά που μπήκε και τον προσωπικό απολογισμό της περασμένης χρονιάς (περασμένων χρόνων) που πολλοί, όπως και γω, κάνουμε σας ενημερώνω 

....ότι έχω πάρει πολύ αγάπη και εκτίμηση από όλους σας και μέσα από το blog και το group νηπιαγωγών και σας ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτό, δεν έχω λόγια να περιγράψω πόσο πολύ εκτιμώ όλα αυτά που μου λέτε και μου δίνετε....

αλλά αποφάσισα να κάνω ένα διάλειμμα από τα social media ή να το θέσω καλύτερα δεν θα ασχοληθώ με αυτά όπως παλιά. Αυτό το κάνω είτε γιατί μεγάλωσα και κατάλαβα ότι...
είτε γιατί πια δεν βρίσκω κάποιο ενδιαφέρον
είτε γιατί κουράστηκα ψυχολογικά(όποιος είναι μέλος του γκρουπ νηπιαγωγών μπορεί να καταλάβει γιατί)... μα κυρίως γιατί δεν διαθέτω αρκετό ελεύθερο χρόνο να αφιερώσω.....(εδώ ένα μεγάλο μπράβο από μένα στους bloggers, που το κάνετε ασταμάτητα και χρόνια).... και μιλάω για την ομάδα νηπιαγωγών και το μπλογκ μου, που είναι τα παιδιά μου και τα αγαπώ πολύ...

όμως δεν θα σας αφήσω έτσι...


Στο group Νηπιαγωγών υπάρχει διαχειριστής που μπορεί να σας ενημερώσει για οτιδήποτε σας απασχολεί και αφορά την ομάδα. 

Το μπλογκ θα είναι ανοιχτό για όλους, να ψάξετε στο  σεντουκάκι για ότι σας ενδιαφέρει και θα προσπαθήσω να ενημερώνεται μια φορά τον μήνα με νέες ιδέες, την οποία ανάρτηση θα την κοινοποιώ στο γκρουπ 😉

Υπάρχει περίπτωση νέες ιδέες και φωτογραφίες με θέμα το σχολείο να μπορείτε να τις δείτε μέσω του προσωπικού μου λογαριασμού στο instagram(annous_mark), πριν αναρτηθούν στο μπλογκ μου (είναι πιο εύκολο για μένα να κάνω δημοσιεύσεις εκεί..για αυτό!!) 

Το messenger στο facebook και στο instagram είναι διαθέσιμα για οποιαδήποτε βοήθεια θέλετε όσον αφορά τα του σχολείου!


Και όλα τα παραπάνω είναι ένας από τους στόχους του 2017.... ξεκούραση και πιστέψτε με ...όσο και να φαίνεται απίστευτο... όλη αυτή η δραστηριότητα με έχει κουράσει πολύ, αν δεν είχα εσάς θα το είχα κάνει το διάλειμμα εδώ και πολύ καιρό!!! 

Ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση!!! 
και εύχομαι όλοι οι στόχοι που έχετε θέσει για το νέος έτος να γίνουν πραγματικότητα!!

Φιλάκια πολλά!!!








4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος14/1/17 12:51

    Πραγματικά θα μας λείψουν οι αναρτήσεις σου αλλά καταλαβαίνω απόλυτα όσα λες. Παρακολουθώ σχεδόν ένα χρόνο το δικό σου και άλλα συναφή ιστολόγια και αυτό που έχω καταλάβει είναι πως δυστυχώς πιο πολύ γίνονται και λειτουργούν για το θεαθήναι και για την είσπραξη συνεχών επιβραβεύσεων μεταξύ των μελών ''κλίκας''. Χωρίς σε καμιά περίπτωση να αμφισβητώ την δουλειά τους η οποία είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ και το λέω και το εννοώ! Λίγες περιπτώσεις όμως έχω δει που είναι πηγή πραγματικής έμπνευσης με την έννοια ότι το κάνεις όλο αυτό για σένα! Όχι για τους άλλους. Μακάρι να είμαι λάθος αλλά όλο αυτό μου βγάζει.
    Συνέχισε το υπέροχο έργο σου για σένα και τα παιδιά σου! Κράτα προσωπικό ψηφιακό ημερολόγιο με όλες τις φωτογραφίες και τα όμορφα που συμβαίνουν στην τάξη σας για σένα! Και τότε θα μπορέσεις να προτείνεις και κάποια ιδέα σου σε άλλους συναδέλφους και θα ξέρεις ότι το κάνεις επειδή σου βγαίνει αυθόρμητα μέσα απο την ψυχή σου χωρίς να έχεις την ανάγκη να υποδεικνύεις την δουλειά σου συνεχώς. Όπως είπες, οι καλύτερες στιγμές δεν αποτυπώνονται στο facebook, αλλά τις ζεις!
    Μπράβο για όλα και συνέχισε δυναμικά όπως εσυ ξέρεις καλύτερα!
    (Απο μια -ευτυχώς- παρολίγον blogger).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω με ολα οσα λετε!! Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!

      Διαγραφή
  2. Μαζι σου παντα αννιω!!!! Ευτυχως που ειμαι φιλη σου .... νιωθω τυχερη! Σε αγαπω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και γω σαγαπώ πολύ!! μου λείπεις!! <3

      Διαγραφή