Κυριακή, 22 Μαΐου 2016

Οδός Ονείρων

Καλησπέρα σας!! Τι κάνετε?

Μετά από πολύ καιρό,το σεντουκάκι κάνει αναρτησούλα!! Χαίρομαι τόσο πολύ για αυτό. Βρήκα έναν εύκολο τρόπο, που μακάρι να το σκεφτόμουν πιο νωρίς και να το έκανα, ώστε να ενημέρωνα το σεντουκάκι πιο συχνά. Κατέβασα την εφαρμογή blogger και σας γράφω από το κινητό μου τώρα. Ελπίζω το αποτέλεσμα να είναι εξίσου καλό, όπως κάνω ανάρτηση στο λάπτοπ(που δεν έχω αυτή την στιγμή γιατί το δάνεισα σε κάποιον που το χρειάζεται περισσότερο).

Σκέφτομαι ότι αν αυτό δουλέψει ομαλά, θα έχετε συνεχώς update για θέματα που θα ασχολούμαστε αυτόν τον καιρό.  Αυτή την περίοδο στο σχολείο μας κάνουμε πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή. Θα μου πείτε είναι νωρίς ακόμη... αλλά έλα που δεν είναι γιατί εμείς θα την πραγματοποιήσουμε αρχές Ιούνιου. Το νηπιαγωγείο μας κάνει αφιέρωμα στον συνθέτη Μάνο Χατζιδάκη και το όνομα της γιορτής μας ΟΔΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ όπως το ομώνυμο μουσικό κομμάτι του με το οποίο θα κλείσει και η γιορτή.

Το πρώτο μέρος της προετοιμασίας ήταν η πρόσκληση. Σκεφτήκαμε να θυμίζει τον παλιό καλό καιρό και να είναι σαν καρτ ποσταλ. Έτσι η πρόσκληση είναι ασπρόμαυρη φωτογραφία τους κρατώντας ένα κόκκινο τριαντάφυλλο κάτω από την πινακίδα που γράφει ΟΔΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ. 

Οι παρακάτω εικόνες είναι ένα δείγμα με μένα και ένα δείγμα με την λατέρνα (θα χρησιμοποιηθεί στις προσκλήσεις των guest!) 



Την επεξεργασία στις φωτογραφίες την έκανα με την εφαρμογή pics art. 
Για ευνόητους λόγους δεν θα αναρτήσω ακόμη των παιδιών, έστω και με κάλυψη στα πρόσωπα τους. 1ον γιατί υπάρχουν γονείς που ξέρουν για το σεντουκάκι και δεν θέλω να χαλάσει η έκπληξη και 2ον η πρόσκληση δεν είναι έτοιμη ακόμη,παρά μόνο οι φωτογραφίες. 


Ελπίζω να σας αρέσε η σύντομη αναρτησούλα μας. Η επόμενη ανάρτηση θα είναι η διασκευή που έκανα εγώ η ίδια στην ιστορία του Μάνου Χατζιδάκη "Το νησί των συναισθημάτων".

Υγ. Το επίθετο του Χατζιδάκη το έχω βρει σε διάφορες εκδοχές. Πραγματικά έχω μπερδευτεί για το ποιο επίθετο είναι ορθά γραμμένο. Υποθέτω το Χατζηδάκης(όπως Χατζηγιάννης) είναι το σωστό, αλλά στα εξώφυλλα των δίσκων το γράφουν με ι Χατζιδάκις, όπως στους λατινικούς χαρακτήρες Xatzidakis ή Hadzidakis. Επέλεξα λοιπόν να το γράφω έτσι όπως μου ταιριάζει στο μάτι(που λέμε) το πρώτο ι και την κατάληξη με η. ;) 

2 σχόλια: