Σάββατο, 13 Ιουνίου 2015

Το σεντουκάκι βάζει τα καλοκαιρινά του: ΤΕΛΟΣ


Καλησπέρα σας!!! Τι μου κάνετε? Εμείς σήμερα μόλις βρήκαμε την ευκαιρία και τον χρόνο να κάνουμε μια τελευταία σχολική καλοκαιρινή ανάρτηση! Το σεντουκάκι είχε καιρό να εμφανιστεί στην blogογειτονιά, αλλά ελπίζει με τις καλοκαιρινές εργασιοστιγμούλες που ζήσαμε αυτές τις τελευταίες μέρες στο σχολείο να σας συμπληρώσει με ιδέες το δικό σας σεντουκάκι.

Ξεκινάμε με τη "βουτιά στον βυθό της θάλασσας"... έτσι ονομάσαμε την παρακάτω δραστηριότητα που κάναμε με τα παιδιά...

Χρωματίσαμε με διάφορα χρώματα τον βυθό της θάλασσας, με τα ζωάκια της και τους δύτες... τα παιδιά ήθελαν να βάλουν τον μεγεθυντικό φακό που είχαμε φτιάξει σε αντίστοιχη ανοιξιάτικη δραστηριότητα, αλλά μετά από σκέψη και προβληματισμό αποφάσισαν ότι έπρεπε να βάλουν κάτι άλλο στην θέση του φακού. Έτσι φτιάξαμε την μάσκα κατάδυσης ενός δύτη!

Μερικά δείγματα από τις εργασίες των παιδιών:













Η επόμενη εργασιοστιγμούλα που ζήσαμε είναι η κάρτα ευχών για το καλοκαίρι

.....η οποία έγινε με αποτύπωμα σφραγίδας σε διάφορα σχέδια και στολισμό αυτής με χρώματα και στολίδια χειροτεχνίας!





Υπέροχες εργασιοστιγμούλες με την υπέροχη κυρία Σοφία μας.... 

φινιστρίνι




γλάροι



και καραβάκι σε καδράκι!




Καθ'όλη τη σχολική χρονιά είχαμε παρέα... από την παραμυθοχώρα ερχόντουσαν οι νεράιδοι των εποχών, η Ρούλα η Φθινοπωρούλα, ο Νούλης ο Χειμωνούλης, η Ξένια η Ανοιξένια και πριν κλείσουν τα σχολεία μας επισκέφθηκε ο Άκης ο Καλοκαιράκης... με τις ηλιαχτίδες για μαλλιά και τους αστερίες για χέρια! 

Σας αρέσει?



Επίσης:

1.Καλοκαιρινό απλό ημερολόγιο στολισμένο με ψαράκια που έφτιαξαν τα παιδιά...


2. Το υπέροχο σκηνικό της καλοκαιρινής μας γιορτής "σαν παλιό σινεμά" φτιαγμένο από τα καλλιτεχνικά χέρια της κα Σοφίας μας!


3. και η λατέρνα που έφτιαξε, εξίσου καταπληκτική!




4. Η κλακέτα που έφτιαξε ο μάστορα της οικογένειας, ο μπαμπάς μου:


5. Οι προσκλήσεις της γιορτής μας σε σχήμα κλακέτας...




Αυτή είναι η τελευταία ανάρτηση που αφορά τις καλοκαιρινές εργασιοστιγμούλες μας στο σχολείο. Το σεντουκάκι θα κάνει αναρτησούλες διάφορες μέσα στο καλοκαίρι, σας χρωστάει από τη σχολική χρονιά που μόλις τελείωσε, ανάρτηση με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Πορτρέτα Προσωπικοτήτων". 

Σε όλα τα παιδάκια της χώρας μας, μικρά και μεγάλα, εύχομαι να έχουν καλή πρόοδο και ποτέ να μην φύγει το χαμόγελο από τα χείλη τους! Σε όλους τους εκπαιδευτικούς, εύχομαι Καλό Καλοκαίρι και καλή ξεκούραση, στους αναπληρωτές καλό κουράγιο, καλή επιστροφή, πολύ υπομονή μέχρι την αίτηση, γερά νεύρα με αυτά που μας λένε και κάνουν και πολύ αισιοδοξία. 

Εύχομαι όλα τα σχολεία της Ελλάδας να γίνουν έτσι:

Εύχομαι όλοι οι εκπαιδευτικοί και γονείς να κάνουν αυτό: "να φροντίζουν τα παιδιά"



" Όταν ξεκίνησα να δουλεύω συνάντησα καλούς και κακούς ανθρώπους... όχι..όχι το "κακούς" δεν είναι σωστή λέξη..χμμμ.. αρνητικούς ανθρώπους καλύτερα.. έμαθα μέσα από αυτή την δουλειά να κρατάω τα καλά και τα θετικά, έμαθα αυτή την δουλειά μέσα από την συνεργασία με υπέροχους ανθρώπους, επίσης έμαθα πολλά και από έναν άνθρωπο που μου έκανε την ζωή δύσκολη μια σχολική χρονιά (αυτόν τον άνθρωπο τον ευχαριστώ γιατί με έκανε πιο δυνατή) 

ευτυχώς.. δεν είναι μόνο τα παιδιά που μου μένουν μέσα στην καρδιά είναι και οι παρακάτω συνάδελφοι που έχουν φωλιάσει μέσα μου με ωραίες αναμνήσεις...

η βρεφονηπιοκόμος που είχα στον παιδικό σταθμό, που κατάλαβε ότι θέλω να μάθω και με βοήθησε και δεν μου έκανε πόλεμο.. σε ευχαριστώ πολύ!

Η κα Χρυσούλα, η προϊσταμένη μου στην Πιερία, ο πιο γλυκός άνθρωπος που έχω γνωρίσει!

Η δασκάλα η Ολυμπία, που δεν είχε υποχρέωση να με πηγαινοφέρνει από την Κατερίνη στο χωρίο που δουλεύαμε με το αυτοκίνητό της, αλλά το έκανε... να είσαι καλά όπου και αν βρίσκεσαι Ολυμπία.

Οι αγαπημένες μου Δήμητρα και Μαριλένα για την υπέροχη χρονιά που μου χάρισαν στα Αμπελάκια Σαλαμίνας. Δήμητρα το αγαπημένο μου νεραϊδάκι, που πάντα ήταν δίπλα μου σε κάθε δυσκολία! Σε αγαπώ πολύ πολύ!! 

Τις υπέροχες κυρίες Σοφία και Ελένη στην Αργυρούπολη, το βάλσαμο μου μετά την δύσκολη χρονιά που είχα! Σας ευχαριστώ!

Την Φωτώ, την Γεωργία και τα άλλα κορίτσια στα Σεπόλια!! Δεν σας έχω ξεχάσει, πέρασα τέλεια μαζί σας σας ευχαριστώ.Ελπίζω του χρόνου να σας έρθω, το θέλω πολύ!

Στον άγγελο του Κερατσινίου, την γλυκιά μου Γιώτα! Σε ευχαριστώ κορίτσι μου για τις πιο όμορφες, γεμάτο γέλιο στιγμές που έζησα μαζί σου! Μου λείπεις! 

Ευχαριστώ την αγαπημένη μου Ντόρα, η χρονιά μαζί της για μένα ήταν σεμινάριο! Ευτυχώς είχα μάτια και αυτιά ανοιχτά και έμαθα πολλά, ευτυχώς που βγήκα υπεράριθμη στην γ' Αθήνας εκείνη την χρονιά και σε γνώρισα! 

Ευχαριστώ πολύ Σοφία και Χριστίνα για την φετινή χρονιά! Είστε υπέροχες και οι δυο σας, και ως άνθρωποι και ως νηπιαγωγοί! Σας ευχαριστώ για όλα!! Σας αγαπώ πολύ!! Σας εύχομαι τα καλύτερα!! 



Σε όλους σας εύχομαι τα καλύτερα!!

Φιλάκια πολλά!
Θα τα ξαναπούμε σύντομα!






6 σχόλια:

  1. ΟΙ ΒΟΥΤΙΕΣ ΣΑΣ ΣΤΟ ΒΥΘΟ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΣΕΝΤΟΥΚΑΚΙ ΣΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ!! Καλό καλοκαίρι και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση!!

      Διαγραφή
  3. Τι υπέροχα σκηνικά!!!! Αλλά και τι όμορφα λόγια!!!! Το να λες ευχαριστώ αποδεικνύει το μεγαλείο της ψυχής σου!!! Καλό καλοκαίρι Άννα μου!!!! Ξέρω καλά ότι ό,τι κι αν χρειαστώ το σεντουκάκι σου θα είναι πάντα εδώ με τις υπέροχες ιδέες σου!!!! Καλή ξεκούραση.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι!! Καλό καλοκαίρι με πολλές όμορφες στιγμές και πολλά χαμόγελα!!

      Διαγραφή