Τετάρτη, 22 Απριλίου 2015

Αινίγματα για τα έντομα... από τα παλιά... :)

Καλησπέρα σας!Τι κάνετε?

Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά σε όλους & όλες!

Έχουμε καιρό να τα πούμε-μιας και αποφάσισα το Πάσχα να ξεκουραστώ και να απέχω από όλα- οπότε έχω αρκετό καιρό να κάνω ανάρτηση και επειδή μου έλειψε,είπα να κάνω μια δημοσίευση σήμερα! 

Το θέμα μας είναι τα έντομα! Όταν έκανα πρακτική,δηλ. πάνε πολλά χρόνια από τότε, είχα βγάλει κάποια αινίγματα για τα έντομα, το είχα κάνει βιβλίο και είχα επιμεληθεί και την εικονογράφηση. Βέβαια από τότε, μερικές ζωγραφιές μου χάλασαν, οπότε αντικαταστάθηκαν με άλλες εικόνες, τα κείμενα, ωστόσο, τα είχα κάνει πολλά αντίτυπα για να μην τα χάσω!


Τότε..στα φοιτητικά τα χρόνια, δεν είχα λεφτά για να αγοράσω βιβλία, οπότε έφτιαχνα δικά μου παίρνοντας πληροφορίες από το ίντερνετ (στα πρώτα μου δειλά σερφαρίσματα). Μέχρι και τα πρώτα μου χρόνια στη δουλειά, το χρησιμοποιούσα ακόμη. Μετά από μια μετακόμιση, τα έχασα. Πριν λίγο καιρό όμως τα βρήκα ξανά... και μπορώ να πω ότι συγκινήθηκα που τα είδα!
Πίνακας αναφοράς

Και με μεγάλη χαρά σας τα παρουσιάζω.


Εγώ είμαι τόσο δα μικρούλα
μα τον Αύγουστο γίνομαι χοντρούλα

τριγυρνώ παντού και πάνω στα φαγητά
οι άνθρωποι με παντόφλα μου κάνουν σαματά! Ποια είμαι;



Το καλοκαίρι όλη μέρα δουλεύω
και για το χειμώνα τροφή μαζεύω

Παρότι μικρό, εργάζομαι σκληρά
κι όλοι ζούμε στο χώμα βαθιά.
Ποιο είμαι;


Κεντάω το σπιτάκι μου με κόπο και ωραία και μαζεύονται επάνω του ζουζούνια για παρέα.

Τα παιδάκια και οι μεγάλοι με φοβούνται και ήρωες από κόμικς με μιμούνται! Ποια είμαι;

Είναι η Αράχνη

Έχω χρώματα πολλά και φανταχτερά
είμαι όμορφη πολύ και πολύ αγαπητή

Μα πριν γίνω μεγάλη σαν και εσάς
είμαι κάμπια και σιχαμερή
μα μόλις βγάλω τα φτερά
γίνομαι ωραία και δημοφιλής.
Ποια είμαι;


Ζω σε πεύκα και σε όμορφα λουλούδια
μα μόλις μεγαλώσω βγάζω φτερά και γίνομαι μια όμορφη ζουζούνα!
Ποια είμαι;



Μπιζ μπιζ μπιζ!!
τριγυρνώ στα λουλούδια και πιο χρήσιμη είμαι από όλα τα ζουζούνια

κίτρινο και μαύρο είναι το χρώμα μου και κεντρί έχω στο σώμα μου

μέσα σε κερήθρα μένω και τους ανθρώπους με το μέλι τους γλυκαίνω!
Ποια είμαι;


Είμαι μικρούλης και ατακτούλης 
το αίμα είναι η τροφή μου και η νύχτα η ζωή μου

Βζζζ!! σε αυτάκια ζουζουνίζω
τους ανθρώπους εκνευρίζω!
Ποιο είμαι;



Είμαι τόσο δα μικρούλα και το σήμα μου είναι μαύρη βούλα

το όνομα μου από μια γιορτούλα είναι
αγαπητή σ'όλους και κοκκινούλα είμαι. Ποια είμαι;



Μια ανάμνηση από τα παλιά...

Θυμάμαι, αφού τελείωσα τη σχολή, έψαχνα για δουλειά. Σε ένα από τα ιδιωτικά νηπιαγωγεία που πήγα για συνέντευξη, είπα να πάρω και υλικό μαζί μου από την πρακτική. Η τύπισσα που είχε το νηπιαγωγείο ήταν με φούστα κοντή, τακούνι ψηλό, νύχι κόκκινο τεράστιο και κόκκινα χείλη..εννοείται ξανθιά πλατινέ...της δείχνω το υλικό και μένει στα αινίγματα... της λέω όλο καμάρι.." δικά μου είναι, εγώ τα έφτιαξα" και παίρνει ένα ύφος και μου λέει σε στυλ Άντζελα Δημητρίου... "είσαι ψεύτρα και χαζή, αυτά τα έχω δει σε βιβλίο, δεν είναι δικά σου...δεν νομίζω ότι μου κάνεις φύγε!" Είχα μείνει άφωνη, δεν ήξερα τι να πω, έφυγα η κακομοιρούλα αμέσως, έκλαιγα και έλεγα είναι δικά μου τα αινίγματα, δεν με πείραξε που έχασα τη δουλειά, με πείραξε που είπε ότι δεν ήταν δικά μου! Έχω ζήσει τελικά αρκετά κουλά στη ζωή μου!! Χα χα!! 

Ελπίζω να σας άρεσε η  σύντομη αναρτησούλα μας!! Φιλάκια πολλά!! 

2 σχόλια: