Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2015

Διάφορες ιδέες κατασκευών για το Πάσχα!

Καλησπέρα σας! Τι κάνετε;

Εμείς εδώ..καλά...ναι, δόξα τον Θεό, ακόμα λέμε καλά! Το ίδιο εύχομαι και για σας! Δεν θα πολλά για όλα αυτά που μας συμβαίνουν, θα πω ότι σε ότι δυσκολία συναντάω στη ζωή μου,στη κάθε κακή σκέψη μου, η δουλειά μου (& το φαγητό,να τα λέμε και αυτά)είναι το αγχολυτικό μου, μου παίρνει κάθε σκέψη από το μυαλό και ξεχνιέμαι, ακόμα και αν υπάρχουν δυσκολίες στην ίδια τη δουλειά..κατά ένα μαγικό τρόπο ξεχνιούνται εύκολα και μετά όλα Ο(λα)Κ(αλα)! Και νιώθω τυχερή για αυτό και ευλογημένη!

Σήμερα θα σας βάλω μερικές ιδέες για κατασκευές, για τα παιδιά ή για προσωπική σας χρήση και ευχαρίστηση, με θέμα το Πάσχα! Δεν είναι δικές μου, της βρήκα σε ξένα site. Η αλήθεια είναι ότι αποφεύγω να βάζω ιδέες από ελληνικές σελίδες, διότι αποθηκεύω μόνο φωτογραφίες και όχι την πηγή και σε καμιά περίπτωση δεν θέλω να βάλω κάτι χωρίς την ονομασία της σελίδας κάποιου συναδέλφου(αλλά αν κάνετε αναζήτηση σε ελληνικά μπλογκ θα δείτε καταπληκτικά πράγματα και αξίζει να κάνετε το κλικ σας) 

Χωρίς πολλά λόγια, διότι που ήρθε και μια ιδέα για ανάρτηση και θέλω να το ψάξω λίγο, σας βάζω τις φωτογραφίες και ότι σας αρέσει και δεν καταλαβαίνετε πως γίνετε, στείλτε μου σχόλιο εδώ ή μήνυμα στο fb και θα σας πω λεπτομέρειες.. ;) Enjoy λοιπόν και ελπίζω να σας εμπλούτισα με τις επιλογές μου τις σκέψεις σας για τη περίοδο του Πάσχα! 

minion





Μέσα στα σχέδια μου να το κάνω it!




































Για πασχαλιάτικες και ανοιξιάτικες κατασκευές πατήστε εδώ και εδώ.

Φιλάκια!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου