Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2015

Διάστημα και πλανήτες 2: Αστροναύτες και Μικρός Πρίγκιπας!



Καλησπέρα σας!! Τι κάνετε? Εμείς εδώ  καλά! Άλλη μια σχολική (μισή) βδομάδα πέρασε και στο σχολείο ζήσαμε διάφορες όμορφες εργασιοστιγμούλες! Το πιο σημαντικό από όλα, είναι ότι τα παιδιά έγιναν αστροναύτες, κάτι που τα χαροποίησε ιδιαίτερα! Και με αυτό το θέμα θα ασχοληθούμε σήμερα, συν την κατασκευή με τον αγαπημένο μας Μικρό Πρίγκιπα!

Γίναμε αστροναύτες!

Η μεταμφίεση είναι ένα παιχνίδι που αρέσει πολύ στα παιδιά και ιδιαίτερα αν είναι μια μεταμφίεση που δεν την είχαν φανταστεί! 

Στα πλαίσια λοιπόν του θέματος Διάστημα και πλανήτες που επεξεργαζόμαστε τον τελευταίο καιρό, είπα να τους φτιάξω μια στολή αστροναύτη. Θα μου πείτε γιατί δεν την φτιάξαμε μαζί με τα παιδιά. Ο λόγος είναι ότι ο χρόνος μας αυτές τις δυο βδομάδες ήταν περιορισμένος και η έμπνευση μου και η ανυπομονησία μου για τη στολή μεγάλη, που βιαζόμουν να την τελειώσω. Όταν έχω κάτι στο νου μου, θέλω να το κάνω άμεσα.... λες και έχω την εντύπωση, ότι θα μου φύγει αν δεν θα το φτιάξω εκείνη την στιγμή. Βέβαια βοηθούς είχα τα μικρά μου τα παιδιά, καθ'όλη τη διάρκεια που έφτιαχνα ένα ένα κομμάτι της στολής, αλλά δεν είχαν μεγάλη συμμετοχή όσο θα ήθελα. Ωστόσο την χάρηκαν που την φόρεσαν και ανυπομονούν όταν θα μπει στη γωνιά της μεταμφίεσης έχοντας την ευκαιρία να παίξουν περισσότερη ώρα με αυτή! 


Ξεκίνησα πρώτα με το μηχάνημα που κουβαλάνε οι αστροναύτες. Το κουτί, ας το πούμε έτσι, με το οξυγόνο τους κανονικά είναι πολύ μεγάλο, από ότι φαίνεται στις φωτογραφίες....

Εκπληκτικά στοιχεία για τους αστροναύτες

εγώ τους το έφτιαξα πιο μικρό, σαν να είναι μπουκάλες οξυγόνου, τους το έφτιαξα σαν να είναι σάκα που κρέμεται από τους ώμους και όσο γίνεται ευκολοφόρετο και ξεκούραστο στην χρήση του.

Το υλικό είναι αυτό που βάζουμε για ηλιοπροστασία στο αυτοκίνητο, το οποίο ήταν είχε αρχίσει να χαλάει. Το κράταγα χρόνια στο αυτοκίνητο και να που χρησίμευσε κάπου. Ο τρόπος που είναι διπλωμένο με βοήθησε, διότι χρησιμοποίησα τις τσακίσεις του για να φτιάξω τις μπουκάλες, όπως φαίνεται καθαρά στην παραπάνω φωτογραφία. Τις γέμισα με εφημερίδες και τις έκλεισα με μπάλες από γκοφρέ. Έπειτα χρησιμοποίησα κομμάτι που περίσσευε για να φτιάξω το μπροστινό μέρος και στην ουσία τη βάση για να σταθεροποιηθούν οι μπουκάλες στο σώμα του παιδιού. Ένωσα τα κομμάτια με φάσες και ζώνη από διπλό οντουλέ χαρτί. Από τη μια μια πλευρά η ζώνη είναι ανοιχτή και ρυθμιζόμενη με σκριτς σκρατς. 


Η φωτογραφία αυτή μας δείχνει ολοκληρωμένη την στολή. Η ασημί φόρμα είναι φόρμα γυμναστικής που είχε δώρο ένα περιοδικό υγείας. (την οποία δεν υπήρχε περίπτωση να την χρησιμοποιήσω, αλλά την κράτησα, τότε δεν ήξερα γιατί.. αλλά από ότι φαίνεται καλά έκανα, χα χα!) Βέβαια είναι μεγάλο μέγεθος, αλλά αυτό δε μας χάλασε, διότι όσο πιο μεγάλη τόσο πιο φουσκωτή και πειστική σαν στολή ;) 

Το κράνος το έφτιαξα από πλαστική ασημί σακούλα. Έφτιαξα το σχέδιο του κράνους από μεταλλιζέ χαρτί, το κόλλησα πάνω στη σακούλα. Στην μέση έκανα μια τρύπα για να φαίνεται το πρόσωπο του αστροναύτη και τοποθέτησα σε εκείνο το σημείο ζελατίνα, την οποία  θα την αφαιρέσω, όταν θα μπει στη γωνιά της μεταμφίεσης, για να αναπνέουν τα παιδιά όταν την φορούν. 







  Τα παιδιά έβγαλαν φωτογραφίες αναμνηστικές και γνωστό το ψώνιο μου με τις φωτογραφίες, τις επεξεργάστηκα λίγο παραπάνω... ορίστε ένα μικρό δείγμα, χωρίς το πρόσωπο βέβαια!

space selfie χα χα!


Ο Μικρός Πρίγκιπας

Ο Μικρός Πρίγκιπας είναι από τα αγαπημένα μου παραμύθια! Είναι ένα παραμύθι, όμως πολύ μεγάλο και πιστεύω για να το καταλάβουν και να νιώσουν τα μηνύματα που δίνει το βιβλίο, θα πρέπει να διαβαστεί κομμάτι κομμάτι, που σημαίνει ότι πρέπει να του αφιερώσουμε αρκετό διδακτικό χρόνο και τη συγκεκριμένη περίοδο ήταν δύσκολο. Ωστόσο, έμαθαν την περίληψη του παραμυθιού και πήραν μια γεύση από μια περιπέτεια του μικρού πρίγκιπα σε dvd, όπως επίσης είδαν εικόνες από τη 3d έκδοση του κλασικού βιβλίου. Τα παιδιά κατάλαβαν την προσωπικότητα του μικρού πρίγκιπα, τον συμπάθησαν, συμφώνησαν να κάνουμε μια κατασκευή αφιερωμένη σε αυτόν και ανυπομονούσαν να τον πάρουν σπίτι και δεν τους χάλασα το χατήρι.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΑΙΔΙΟΥ 1

Αυτή η ανυπομονησία να τον τελειώσουμε και να τον πάρουμε σπίτι, ήταν και η αιτία που δεν έχω φωτογραφίες από τους μικρούς πρίγκιπες που έφτιαξαν. Πρόλαβα μόνο δύο να βγάλω. Οι υπόλοιποι είναι αυτοί που έφτιαξα προσωπικά για το αρχείο μου και δωράκι στις αγαπημένες μου συναδέλφισες! 


Τα παιδιά έβαψαν το ρολό χαρτί και έκοψαν το κεφαλάκι του, το διακόσμησαν(το μαλλί το έκοψα εγώ γιατί ήταν δύσκολο το σχέδιο). Έπειτα στολίσαμε το σώμα με κασκόλ, χέρια και ζώνη και κολλήσαμε το κεφάλι του στο ρολό. Το τριαντάφυλλο είναι φτιαγμένο από κόκκινο και πράσινο γκοφρέ-συνήθως τα λουλούδια αυτά τα φτιάχνουν τα παιδιά, αλλά τις μινιατούρες αυτές τις έκανα μόνη μου, θεώρησα ότι ήταν δύσκολο να τα κάνουν μόνα τους. Ωραίο θα ήταν να είχαμε τα έτοιμα που βάζουν στο αμπαλάζ δώρων, αλλά και αυτό ήταν δύσκολο να συμβεί.


Με τα παιδιά κάναμε τον πρίγκιπα με την πράσινη αμφίεση και το κασκόλ (υπάρχει και αυτή με τον φιόγκο) 



Αυτοί εδώ είναι οι δικοί μου Μικροί πρίγκιπες! 
Με την πράσινη αμφίεση




και με το κουστούμι του 





Το κουστούμι το ζωγράφισα πάνω στο ρολό και το στόλισα όπως η εικόνα από το βιβλίο


Τον κουστουμάτο πρίγκιπα μου τον στόλισα και στον πλανήτη του, μαζί με το τριαντάφυλλο του και την αλεπού. Το διάστημα το έφτιαξα από κάνσον χαρτόνι και στρας αστέρια. Έκανα ένα μέρος του πλανήτη του και την αλεπού με κόκκινο χαρτόνι κάνσον (πάτησε εδώ για να δείτε τον τρόπο κατασκευής). 




Αυτά για σήμερα!! Ελπίζω να σας άρεσε η ανάρτηση! Καληνύχτα και μην ξεχνάτε.... 

"Μόνο με την καρδιά βλέπεις καλά..
Την ουσία τα μάτια δεν την βλέπουν!"

4 σχόλια:

  1. ΦΟΒΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!! ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!.....ΚΑΙ ΥΨΗΛΗ ΡΑΠΤΙΚΗ!!!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή