Πέμπτη, 4 Δεκεμβρίου 2014

21 μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα!


Καλησπέρα σας!!


Σήμερα γράφω από άλλον υπολογιστή με αποτέλεσμα το "σεντουκάκι" μου να είναι κάποια χιλιόμετρα μακριά, οπότε δεν έχω υλικό να σας δημοσιεύσω. Ωστόσο η αντίστροφη μέτρηση γίνεται κανονικά.

Μας απομένουν 21 μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα!! Αν λάβουμε υπόψη την προηγούμενη ανάρτηση κανονικά θα έπρεπε να γράφω 22.

Η αλήθεια είναι ότι έχω κάνει λάθος στην αντίστροφη μέτρηση. 

Η  ανιψούλα μου, μου είπε ότι δεν τα λέω σωστά και ότι έχουμε ακόμη άλλες 21 μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα..."έτσι λέει το j...ο(γνωστό κατάστημα) και εγώ αυτό πιστεύω..."  Ουπς! 

Προσπάθησα να βρω στο ίντερνετ πως γίνεται μια τέτοιου είδους αντίστροφη μέτρηση και δεν έβγαλα άκρη. Η νύφη μου είπε ότι δεν μετράμε τη σημερινή μέρα, εγώ πάλι είχα την εντύπωση ότι τη μετράμε! 

Μπορεί να έκανα λάθος (ξανά, γιατί από ότι είδα και πέρυσι το ίδιο λάθος είχα κάνει), αλλά βλέπω τη θετική πλευρά... μείον μια μέρα.. τα Χριστούγεννα είναι ακόμη πιο κοντά... χαχα!!  

Καλό σας βράδυ με κανονική ανάρτηση το Σάββατο!!! Α!! και με τα σωστά νούμερα αυτή τη φορά!! Ουφ!! 

Φιλάκια πολλά!! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου