Τρίτη, 11 Νοεμβρίου 2014

Αχ αγαπημένα Χριστούγεννα!!


Καλησπέρα σας!! 

Τι κάνετε; Εμείς καλά, σήμερα στην Αθήνα, είχαμε μια πολύ όμορφη μέρα, απολαύσαμε τον ήλιο και το γλυκό καιρό που είχε, μιας έφτιαξε την διάθεση από το πρωί, μια διάθεση όμορφη που κρατάει μέχρι τώρα....

Την όμορφη διάθεση την ενίσχυσε και ένα γλυκό μηνυματάκι, από μια μαμά...μου έστειλε μήνυμα στο email μου και μου είπε με λίγα λόγια, ότι άργησα να κάνω την αντίστροφη μέτρηση μέχρι τα Χριστούγεννα και την περιμένει πως και πως!

Ένα τεράστιο χαμόγελο, όχι μόνο για τα ωραία λόγια, που μου έγραψε, αλλά και για το γεγονός ότι υπάρχουν τελικά και άλλοι "τρελούτσικοι", που έχουν πάθος με τα Χριστούγεννα!!

Η περσινή αντίστροφη μέτρηση είχε μεγάλη ανταπόκριση και σας ευχαριστώ πολύ για αυτό. Παρόλο που την ξεκίνησα 50 μέρες πριν, μαζί με υπομονή και τρέλα, φτάσαμε ως τα Χριστούγεννα! 

Φέτος λέω να κάνω πάλι...έναν μήνα πριν έρθουν τα Χριστούγεννα!  Οπότε ραντεβού για την αντίστροφη μέτρηση στις 26 Νοεμβρίου 2014! 

Η αντίστροφη μέτρηση θα είναι διαφορετική από την περσινή! Κάθε μέρα που θα φεύγει, θα μιλάμε για μια αρετή ή αξία, πάντα στο κλίμα των Χριστουγέννων και με ιδέες για κατασκευές και παιχνίδια σχετικά με την λέξη της ημέρας! Ελπίζω να τα καταφέρω και να βγει αυτό που έχω στο μυαλό μου! Τα καταφέρω, δεν τα καταφέρω σαν θέμα, η αντίστροφη μέτρηση θα γίνει ο κόσμος να χαλάσει!!!  

Προς το παρόν σας βάζω τις 10 πρώτες περσινές δημοσιεύσεις , για όσους δεν τις έχουν δει και για όσους τις έχουν διαβάσει να τις ξαναθυμηθούν και να πάρουν ιδέες!! 
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου