Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2014

Φθινοπωρινές εργασιοστιγμούλες!!

Καλησπέρα σας!!


Τι κάνετε σεντουκοαναγνώστες μας; Ελπίζω να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!!

Εμείς εδώ, πολύ δουλίτσα, είναι και το ταξιδάκι που κάνω κάθε μέρα, Γλυφάδα Πέραμα και τούμπαλιν, είναι και η ζέστη σε συνδυασμό με την υγρασία, είναι και ο ανάδρομος Ερμής που μας ταλαιπωρεί και γυρνάω πτώμα από την κούραση και μέσα στο άγχος...λέμε κάθε νύχτα ευχαριστώ στον Θεό ότι την γλιτώσαμε και σήμερα και περιμένω με χαμόγελο και αισιοδοξία την επόμενη μέρα να ξημερώσει... και γιατί τα λέω όλα αυτά;... α! ναι, γιατί δεν βρίσκω χρόνο να κάνω αναρτησούλες στο σεντουκάκι.

Αλλά σήμερα, μια ομολογουμένως καλή μέρα, μας λυπήθηκε ο Ερμής και ο Δίας, και βρήκα χρόνο για πολλά πραγματάκια, ένα από αυτά η σημερινή ανάρτηση.

Φθινοπωρινές εργασιοστιγμούλες από την τάξη μας!! Κάποιες ιδέες τις έχω δει κάπου(δεν θυμάμαι από που,να μου πείτε αν ξέρετε!), κάποιες είναι της στιγμής και της ημέρας εκείνης, άλλες βγαλμένες από το μυαλό μου και κάποιες άλλες που ήταν παλιές και τις αναβαθμίσαμε φέτος. Πολλά είπα.. ξεκινάμε!!

Μέσα σ' ένα σεντουκάκι 
έχω ένα συννεφάκι

που βρέχει το όνομα μας!
Κατασκευή που την είδα στο facebook
κλασικά δεν θυμάμαι από που
πρέπει να κρατώ σημειώσεις!

που βρέχει τις κυρίες Σταγονίτσες
 και τους κυρίους Σταγονούληδες 

Ομαδική εργασία 
Στολισμός της πόρτας της τάξης μας.


Μέσα σ'ένα σεντουκάκι
έχω ένα πλαστελινοκαδράκι

Καδράκι με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας
Με πλαστελίνη!! Το αγαπημένο μας υλικό!!


Μέσα σ'ένα σεντουκάκι
έχω ένα ταμπελάκι
........
για τις ομάδες της τάξης


Το ένα τέταρτο ενός χαρτονιού κάνσον,
διπλωμένο όπως στην εικόνα
πρόσθεσα και ένα κομμάτι χαρτόνι από
τη μια πλευρά για να βάζουν τις καρτέλες 
με το όνομα τους!!




..εν ώρα δουλειάς...

και ταμπελίτσες για τις γωνιές

Σε πολλά νηπιαγωγεία λόγω έλλειψης χώρου, 
χρησιμοποιούμε τα τραπέζια για γωνιές, 
μεταφέροντας τα παιχνίδια εκεί....
μαζί με αυτά παίρνουν και την ταμπέλα


Μέσα σ'ένα σεντουκάκι 
έχω ένα δεντράκι

....αποκλειστικά για φίλους

Τις καρτέλες με το ακούω και μιλάω
τις έμαθα από την κα Γιώτα πριν χρόνια.
Αναβαθμίστηκε η τεχνική και έγινε γωνιά..
η γωνιά της φιλίας.

Προς το παρόν το δεντράκι της φιλίας που φτιάξαμε στις αρχές
της σχολικής χρονιάς , μας βάζει στο κλίμα και βοηθά
να γίνουν φίλοι όσοι κάθονται στα καρεκλάκια.

Λεπτομέρειες για την γωνιά σε άλλη ανάρτηση!!
Ειδικά αφιερωμένη.

Μέσα σ'ένα σεντουκάκι 
έχω ένα ... σεντουκάκι

χα χα!! 

Μια κούτα (η συγκεκριμένη είναι από χαρτιά Α4) τυλιγμένη από καφέ χαρτί του μέτρου και ζωγραφισμένη με πειρατικές πινελιές...


Η αγαπημένη συνάδελφος. που έχω φέτος ζήτησε σεντούκι θησαυρού
και το είχε.... μπαμ μπαμ ;)

Γιατί το χρειαζόμαστε σε άλλη ανάρτηση... θα είναι στην ίδια με το δεντράκι της φιλίας... 
όπως καταλάβατε έρχεται...

τσουνάμι συναισθημάτων...



Φθινοπωρινές εργασιοστιγμούλες 
δικές μου και των παιδιών
εεεε έβαλα και λίγο μυστήριο...
Ελπίζω να σας άρεσαν!!! 
Καληνύχτα σας!!

2 σχόλια: