Πέμπτη, 10 Ιουλίου 2014

Ψαρεύοντας.....στιγμές!! ♥ Α' μέρος


Χαιρετώ τους αγαπημένους μου αναγνώστες!!

Τι μου κάνετε? Ελπίζω να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!! Μου έλειψαν πολύ οι αναρτήσεις..μου λείψατε πολύ και σεις!!  

Άφησα λίγο καιρό το blog..εσκεμμένα..για να μου λείψει και να επανέλθω δριμύτερη, με περισσότερο πάθος και όρεξη για αναρτήσεις, για ιδέες και για διάφορα άλλα πραγματάκια που έχω στο μυαλό να υλοποιήσω.

Μέσα στο σεντουκάκι υπάρχουν πολλές ιδέες που αφορούν σχολικές δραστηριότητες,αλλά αποφάσισα να αφήσω για λίγο αυτά που έχει ήδη μέσα...και να το γεμίσω με καινούριες ιδέες...και πως θα το κάνω αυτό?

Ψαρεύοντας στιγμές....

...για άλλη μια φορά,λόγω κρίσης,δεν θα πάω διακοπές, μα θα γεμίσω την ζωή μου...ψαρεύοντας στιγμές...

Όπως καταλάβατε,αυτός είναι ο τίτλος αυτών των καλοκαιρινών αναρτήσεων. Σκέφτηκα να αναφερθώ σε κυνήγι στιγμών...αλλά λόγω καλοκαιριού..είπα να το ρίξω στο ψάρεμα.. χα χα!! 

Νηρηίδες Αττικής
Πως γίνεται το ψάρεμα στιγμών?...όπως και το κανονικό ψάρεμα...οι ψαράδες δεν πάνε στις θάλασσες να πιάσουν ψαράκια;... κάθονται χαλαρά και ρίχνουν την πετονιά τους... και περιμένουν να τα ψαρέψουν.. έτσι γίνεται και το ψάρεμα στιγμών...όπου και να βρίσκεσαι, όπου και να έχεις επιλέξει να πας, χαλαρά περιμένεις να πιάσεις την στιγμή... ;)



Από την άλλη βδομάδα κανονίζω κάποιες εξορμήσεις, πέρα από την θάλασσα που λατρεύω... και με εργαλείο την φωτογραφική μου μηχανή θα αποτυπώνω τις "στιγμές" και θα τις αναρτώ στο προφίλ μου στο facebook και στο Μέσα σ'ένα σεντουκάκι. Επίσης, νέες ιδέες και δραστηριότητες  έχω ψαρέψει ήδη και  είναι έτοιμες να τις μοιραστώ μαζί σας!! Έχω πολλά στο μυαλό μου και ελπίζω να καταφέρω να τα κάνω όλα πραγματικότητα... και εύχομαι να αρέσουν και σε σας!!

Ψάρεψε μια στιγμή... φωτογραφίζοντας μια απρόσμενη γλυκιά συντροφιά....

ΑΚΤΗ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ

Για πληροφορίες για τον γλάρο πατήστε εδώ

Το σύμβολο του Αιγαίου απειλείται με εξαφάνιση...ενημερωθείτε από εδώ

Κατασκευή γλάρου με χάρτινο πιάτο
οδηγίες εδώ


Ψάρεψε μια στιγμή
παίζοντας με το ανιψάκι σου θέατρο σκιών


Για να φτιάξετε και να 
παίξετε θέατρο σκιών,
πατήστε και διαβάστε εδώ

Θέατρο σκιών στον κήπο σας
διαβάστε εδώ

Μάθετε την ιστορία του θεάτρου σκιών από εδώ

Ιδέα για παιχνίδι στη θάλασσα:
παίξε με τα παιδιά σου ή τα ανίψια σου
και γιατί όχι...; και με την παρέα σου

Bowling στην άμμο


Ιδέες για κατασκευές από κοχύλια 

Μαζέψτε κοχύλια από την παραλία και φτιάξτε κατασκευές για το σπίτι...

βάζο με κερί και κοχύλια


κοχύλι κεράκι

κορνίζα από κοχύλια

κουτί ξύλινο στολισμένο
με άμμο,αστερίας και κοχύλια


ονειροπαγίδα από κοχύλια


σκουλαρίκια από κοχύλια

σταυρός από κοχύλια
κολλημένα πάνω σε γλωσσοπίεστρα

στεφάνι από κλαδάκια και κοχύλια


Κάπου εδώ τελείωσε η πρώτη ανάρτηση της ενότητας "ψαρεύοντας στιγμές", ελπίζω να σας άρεσε!! Φεύγω για 4 μέρες για Κόρινθο και ελπίζω να επιστρέψω με μια καλή "ψαριά". 

Μην ξεχνάτε να περνάτε όμορφα και να ζείτε την κάθε στιγμή...ματάκια ανοιχτά, έτοιμη φωτογραφική μηχανή και "κλικ"..ψαρέψτε την στιγμή!! 

Φιλάκια!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου