Τρίτη, 29 Ιουλίου 2014

Ψαρεύοντας στιγμές #3!!

Καλησπέρα σε όλους σας!!
Μια γλυκιά καλησπέρα μέσα από τα βάθη του σεντουκιού!!Τι μου κάνετε? Εμείς εδώ καλά, προσπαθούμε να περάσουμε όσο πιο καλά μπορούμε!! 

Βδομάδα αιτήσεων αναπληρωτών διανύουμε εμείς οι αναπληρωτές νηπιαγωγοί(και όχι μόνο).. την Πέμπτη με το καλό θα πάω και γω να κάνω την αίτηση μου. Εύχομαι ότι καλύτερο σε όλους μας!!

Έχω καιρό να κάνω αναρτησούλα, αλλά ποτέ δεν είναι αργά και σήμερα θα αναρτηθεί το ψάρεμα στιγμών νο3!

..και ξεκινάω αμέσως..με τις στιγμές μου...που ψάρεψα...

Εκδρομούλα με τον κολλητό μου φίλο Ευθύμη. Πήγαμε στο μοναστήρι του Άγιου Εφραίμ και έπειτα στην παραλία της Νέας Μάκρης, για μπανάκι!


Η ιστορία του Άγιου Εφραίμ 
πατήστε εδώ

Έμπνευση στιγμής να φτιάξω ένα τασάκι τσίγκινο, που από τα νερά της βροχής, είχε σκουριάσει.


...πήρα μανό που είχαν χαλάσει και έβαψα το τασάκι το σκουριασμένο... με ένα λεπτό πινελάκι έκανα τα σχέδια και έπειτα κόλλησα κορδέλα και έναν αστερία! 



Την Κυριακή που μας πέρασε πήγαμε με αγαπημένους φίλους στο Λουτράκι για μπάνιο. Εκεί είχα την ιδέα να μαζέψω βοτσαλάκια, τι θα τα έκανα, δεν ήξερα.. αφού έπαιξα μπάσκετ με αυτά και τα πέταγα στους φίλους μου για να τους πειράξω..τα έβαλα στο "σεντουκάκι" μου...

...μετά ήρθαν και κάποιες ιδέες στο μυαλό μου..

έφτιαξα μπρελόκ







έφτιαξα βάση με μεταλλικό σουβέρ








και σχήματα.. με νόημα

ειρήνη


χαμόγελο


αγάπη


στην αγαπημένη μου ακτή, μου ήρθε μια φανταστική ιδέα.. να φωτογραφίσω τον εαυτό μου..μέσα από τα γυαλιά καθρέπτη ενός φίλου..


ψάρεψα..μια γατούλα


ένα μικρό όμορφο και ζωηρό γατάκι ήρθε στην ζωή μας για λίγο, το βάλαμε στην αυλή μας, το ταΐσαμε, του βγάλαμε όνομα Αριάνα και παίζαμε συνέχεια μαζί του όλοι.

πιο χαρούμενες η πιο μεγάλη και η πιο μικρή της οικογένειας, η δισέγγονη και η προγιαγιά, η ανιψιά μου και η γιαγιά μου.. ήταν τόσο χαρούμενες..αυτό το γατάκι πρόσφερε ώρες γέλιου και χαράς σε όλους μας.. δυστυχώς την επόμενη μέρα, πλησίασε κάτι κοριτσάκια έξω από την αυλή μας.. τα ακολούθησε.. και τα κοριτσάκια την πήραν..

εύχομαι να είναι καλά όπου και να είναι και στην γιαγιά μου, που στεναχωρήθηκε θα της πάρουμε άλλο γατάκι για συντροφιά!

Για το άρθρο "ορφανά γατάκια και πως να τα φροντίσετε" πατήστε εδώ


Πριν λίγες μέρες έβρεξε πολύ... ψάρεψα την στιγμή, βγήκα έξω στο μπαλκόνι μου, έφτιαξα έναν καφέ και αφού έβγαλα φωτογραφίες την βροχή, διάβασα το βιβλίο μου!


Φέτος το έχω ρίξει στο διάβασμα..τα δύο τελευταία βιβλία που διάβασα, τα βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία!! Σας προτείνω να τα διαβάσετε, είναι πάρα πολύ καλά βιβλία. 



Ώρα για ιδέες από

βάση για κεράκι
από αρνητικά του φιλμ

βάση για λάπτοπ
από πίτσα

πως θα φτιάξετε κουτάκι
για δωράκι

λουλούδι από
ρολό χαρτί υγείας

καρδιά δαχτυλίδι
με σύρμα

σχέδιο πάνω σε μπουκάλι
με κόλλα σιλικόνης

τρισδιάστατη ζωγραφιά

το δοκίμασα και γω!!


Εικόνα με νόημα



Αυτά για σήμερα!! Ελπίζω να σας άρεσε η σημερινή ανάρτηση!!

Φιλάκια!!
μοντέλο φιλιού η ανιψούλα μου!

και μην ξεχνάτε να ψαρεύετε
 στιγμές.. πχ βάλτε τα γέλια...χωρίς λόγο!!

2 σχόλια:

  1. γλυκεια μου αννουλα!!!! να περασεις καλα και να εισαι παντα δημιουργικη στις στιγμες σου και το καλοκαιρι!!!! σε αγαπαω πολυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπουλα μου!! και γω σε αγαπω.. να περνας ομορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή