Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2014

Μονάχα ένα έχω να πω...ένα μεγάλο ευχαριστώ!!!


Καλησπέρα!!


Τι μου κάνετε? Ελπίζω να είστε καλά!! Τελευταία βδομάδα δουλειάς στο σχολείο και μετά διακοπές και ξεκούραση!!Υπομονήηηη!!

Την Παρασκευή τελείωσαν τα σχολεία για τα παιδάκια μας!! Ήταν μια υπέροχη χρονιά φέτος! Είχα πάρα πολύ καλή συνεργασία με την κα Ντόρα που ήμασταν στο ίδιο τμήμα, αλλά και με την κα Αλεξάνδρα που είχε το κλασικό. Τις ευχαριστώ και τις δύο πάρα πολύ για την όμορφη συνεργασία και την καλή και ευχάριστη παρέα που είχαμε όλη στην σχολική χρονιά!! 

Ένα παραπάνω λογάκι για την κα Ντόρα, που είχαμε το ολοήμερο, θα πω... ότι είναι μια υπέροχη νηπιαγωγός και μανούλα!! Είναι από τις λίγες φορές που έχω συνεργαστεί με εκπαιδευτικό και έχω μάθει τόσα πολλά πράγματα στο θέμα της δουλειάς. Είχαμε τις δυσκολίες μας, αλλά ευτυχώς οι περισσότερες στιγμές μας ήταν όμορφες και χαρούμενες και αυτό μας έκανε να ξεπεράσουμε κάθε εμπόδιο!! Την ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλα, που με άφησε να εκφραστώ μέσα από την δουλειά μου, που μου έμαθε πράγματα, για τις συμβουλές της, που με πρόσεχε και δεν ήθελε να κουραστώ... και άλλα τόσα όμορφα συναισθήματα που μου χάρισε η γνωριμία μας!! Ευχαριστώ Ντόρα μου!! 

Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μας, που ήταν συνεργάσιμοι και βοηθοί στο έργο μας!! Τους εύχομαι τα καλύτερα για τις οικογένειες τους!!

Αχ!! και τα ζουζουνάκια μου τα όμορφα και τα καλόψυχα...που με αγκάλιαζαν σφιχτά σφιχτά και μου έλεγαν καλό καλοκαίρι και σε αγαπώ με έναν μικρό λυγμό στη φωνούλα τους... Ελπίζω να έφυγαν ευτυχισμένα και γεμάτα από το σχολείο!! Εμένα πάντως με γέμισαν με αγάπη και χαρά και για άλλη μια χρονιά νιώθω τόσο τυχερή που κάνω μια τέτοια δουλειά!! Σας ευχαριστώ όμορφα παιδάκια μου! Σας εύχομαι τα καλύτερα στην ζωή σας, να είστε πάντα χαμογελαστά και καλή πρόοδο!!!  


Πολλά ευχαριστώ θέλω να πω και σε όλους τους αναγνώστες μας!Εκτιμάω πολύ τα καλά σας λόγια και την υποστήριξη σας για τη προσπάθεια μου να ασχοληθώ με το blog! Θα κάνω αρκετές αναρτήσεις το καλοκαίρι για διάφορα θέματα. Θέλω να καταφέρω να βάλω όλο το υλικό που έχει μέσα το σεντουκάκι, ώστε την νέα σχολική χρονιά, πρώτα ο Θεός και εφόσον είμαστε καλά και έχουμε δουλίτσα, να αναρτώ θέματα πέρα από κατασκευές και δραστηριότητες. Όταν έρθει η ώρα για τις διακοπές μας θα ενημερωθείτε έγκαιρα!!

Το "Μέσα σ'ένα σεντουκάκι" σας εύχεται


και πολλά πολλά χαμόγελα!!!

Φιλάκια πολλά,
από το σεντουκάκι σας!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου