Κυριακή, 4 Μαΐου 2014

Καλοκαιρινής γιορτής σκηνικά..στη Σαλαμίνα τη γλυκιά!!

Καλησπέρα!!


Αυτή την ανάρτηση για τα σκηνικά είχα σκοπό να την κάνω κάποια άλλη στιγμή...αλλά δεν έχω να κάνω κάτι τώρα οπότε θα σας την δημοσιεύσω σήμερα!

Η καλοκαιρινή γιορτή,για μένα, είναι από τις πιο όμορφες και συγκινητικές στιγμές της σχολικής χρονιάς...και πάντα φροντίζω, όταν περνάει από το δικό μου χέρι, να μείνει αξέχαστη!! 

Τα σκηνικά αυτά τα είχα φτιάξει τις δύο χρονιές που ήμουν σε νηπιαγωγεία της Σαλαμίνας. Η πρώτη γιορτούλα ήταν το Γοργόνες και Μάγκες, με την αγαπημένη συνάδελφο Μαριλένα στο νηπιαγωγείο Αμπελακίων και η δεύτερη γιορτή ήταν στο 1ο Σαλαμίνας με τίτλο Σήμερα γάμος γίνεται.Επίσης υπάρχει και το σκηνικό του κλασικού τμήματος στα Αμπελάκια που έκανε το Ταξίδι στο φαγητονήσι,της αγαπημένης μου φίλης Δήμητρα/ Ταξίδι με το αερόστατο του νηπιαγωγείου.


Τα βλέπω όλα αυτά και μου έρχονται στο μυαλό πολύ ωραίες αναμνήσεις και είναι στιγμές που δεν θα ξεχάσω ποτέ μιας και ήταν οι πρώτες γιορτές που έκανα!

Έχω κάνει και άλλες όμορφες γιορτές και στα άλλα σχολεία..όπως Το ταξίδι του Μελένιου, ένα πολύ όμορφο έργο της Ε.Φακίνου, αλλά τα σκηνικά δεν τα έφτιαξα εγώ, υπήρχαν ήδη στο σχολείο. Επίσης το Γοργόνες και Μάγκες έχει μεγάλη πέραση στις συναδέλφους, αφού ήδη το έχω κάνει άλλες δύο φορές..στα Σεπόλια και στο Κερατσίνι. Στα Σεπόλια είχε επιμεληθεί το σκηνικό η αγαπημένη μου Φωτώ, αλλά δυστυχώς δεν έχω βρει ακόμη τη φωτογραφία..μπορεί να μην το έκανα εγώ..αλλά αξίζει να το δείτε διότι είχε φτιάξει ένα ονειρικό σκηνικό τότε...κάπου μέσα στο γκρουπ νηπιαγωγών θα υπάρχει..αλλά είναι τόσο δύσκολο να το βρω..

Γοργόνες και Μάγκες


Με χαρτί του μέτρου φτιάξαμε ένα νησί, έναν βυθό και ένα καφενείο. Το έργο μιλά για την ζωή στο νησί. Επίσης το σκηνικό είχε και μια βάρκα/καράβι, την είχα φτιάξει με οντουλέ μέτρου και από την μια πλευρά ήταν καράβι και από την άλλη ψαρόβαρκα.


Μια χορογραφία μας είχε και εμφάνιση δελφινιού, το δελφίνι το έφτιαξα με απλό χαρτόνι και το στόλισα με γκοφρέ.
Μερικές σκηνές από την γιορτή. Τα προσωπάκια καλύπτονται με καρδούλες...για ευνόητους λόγους.

Σήμερα γάμος γίνεται
Για την συγκεκριμένη γιορτούλα είχα φτιάξει ένα νησί σε χαρτί του μέτρου και μια εκκλησία πάνω στο κουκλοθέατρο του νηπιαγωγείου. Τις στιλιστικές λεπτομέρειες τις είχαν επιμεληθεί η μαμάδες.



Η Δήμητρα, εκείνη την χρονιά είχε κάνει και η ίδια το ίδιο θεατρικό και μας δάνεισε το σκηνικό της για να στολίσουμε την αυλή μας!! Σε ευχαριστούμε Δήμητρα!! Επίσης και το σκηνικό με τα δέντρα μας τα ζωγράφισε η κα Νατάσα(η νηπιαγωγός που αναπλήρωνα).
 Όπως ανέφερα και πιο πάνω, οι μαμάδες ήταν υπεύθυνες για τις λεπτομέρειες του γάμου, εγώ ιδέα δεν είχα πως είναι μια τελετή... δηλαδή ήξερα κάποια πράγματα.. αλλά ο δίσκος για παράδειγμα δεν ήξερα τι είχε...χα..χαχα. 



Βασικά εκείνη την χρονιά πολλά νηπιαγωγεία είχαν κάνει γιορτή με θέμα το γάμο..τα περισσότερα έκαναν παραδοσιακό, εμείς το κάναμε μοντέρνο και μιούζικαλ :) 

Ο γαμπρός και η νύφη έφυγαν με κινηματογραφικό αέρα, μιας και η γιορτή έκλεισε με το τραγούδι τέλους του Grease..μπορεί το ζεύγος να μην έφυγε με το κάμπριο, αλλά με ένα νυφικό τρακτέρ...χι χι!!








Μερικές σκηνές από τον γάμο της χρονιάς..


Το ταξίδι στο φαγητονήσι είχε τα εξής σκηνικά:

Το φαγητονήσι



και το τρένο με τα φαγητά


Συνεργασία Μέσα σένα σεντουκάκι με 
:)

Αααα!! και επειδή ήμουν η αφηγήτρια...εεε έφτιαξα και το κατάλληλο καπέλο...εεε;;




Αφιερωμένη η ανάρτηση στην αγαπημένη μου Σαλαμίνα και στους συνάδελφους που συνεργάστηκα εκεί Δήμητρα και Μαριλένα!!



2 σχόλια: