Τρίτη, 27 Μαΐου 2014

Ιδέες για δραστηριότητες με θέμα Καλοκαιρινά Φρούτα (κ.α.) ΓΛΥΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ #5

Καλησπέρα σας!!


Ήρθε το καλοκαιράκι και έχω μπει σε πρόγραμμα για να βγω στις παραλίες fit!

Διατροφή λοιπόν και ιδιαίτερη κατανάλωση στην αγαπημένη δροσερή υγιεινή λιχουδιά το φρούτο. Τρώγοντας λοιπόν τη φρουτοσαλάτα μου είπα..δεν κάνω μια ανάρτηση με τα καλοκαιρινά φρούτα;.. έτσι έψαξα μέσα στο σεντουκάκι μου και βρήκα ιδέες που είχα μαζέψει από το διαδίκτυο, αλλά και ιδέες που είχαμε υλοποιήσει με τα παιδιά σε άλλα φρούτα(φθινοπωρινά κλπ).

καρπούζι παγωτό
Τα παιδιά δεν τρώνε συχνά φρούτα, έχει τύχει όμως μετά από διασκεδαστικές ενδιαφέρουσες κατασκευές, να δοκιμάσουν φρούτα που δεν έτρωγαν και να είναι ενθουσιασμένα κιόλας....βέβαια υπάρχουν και αυτά που είναι σταθερά στις απόψεις τους..χι χι!

Μέσα σε ένα σεντουκάκι 
έχω ένα καρπουζάκι

καρπούζι από πλαστελίνη

καρπούζι από χάρτινο πιάτο

καρπούζι βεντάλια
από πιάτο και ξύλο παγωτού

βαζάκι με ρύζι στα χρώματα
καρπουζιού 

Καρπούζι ανθρωπάκι

από τοστ και μαρμελάδα 
σταφύλια και σταφίδες

Μέσα σε ένα σεντουκάκι 
έχω ένα ανανάκι

 Καπέλο ανανά
και φράουλα καπέλο
 με χρυσόσκονη και 
αποτύπωμα παλάμης

Κοιτάξτε πως γίνεται 
ένα κουστούμι ανανά
μπορείτε να το κάνετε και σε μικρογραφία


3d ανανάς

ανανάς από τσόχα

ανανάς από ρολό χαρτί


Κολλάζ ανανά

ανανάς από πλαστικό μπουκάλι

Μέσα σε ένα σεντουκάκι 
έχω ένα ακτινιδιάκι

ακτινίδιο από τσόχα

ακτινίδιο από χάρτινο πιάτο


λιχουδιά ακτινίδιο
με επικάλυψη σοκολάτας 

ωραίος τρόπος για να το δοκιμάσουν τα παιδιά

Μέσα σε ένα σεντουκάκι 
έχω ένα συκαλάκι

κολλάζ σύκο
σε φύλλο εργασίας

συκιά από διάφορα υλικά

Μέσα σε ένα σεντουκάκι 
έχω ένα ροδακινάκι

κολλάζ από παπιέ ή
γκοφρέ χαρτί

κατασκευές από κουκούτσι
ροδάκινου
φράουλα

ανθρωπάκι

Μέσα σε ένα σεντουκάκι 
έχω ένα βερικοκάκι

φάτσα πουλάκι από
βερίκοκο και φράουλες 

Μέσα σε ένα σεντουκάκι 
έχω μια μπανάνα που τρώει 
το μαϊμουδάκι

Μπανάνα από κίτρινο πιάτο


Μαϊμουδάκι για την μπανάνα μας

 για πατρόν της μαϊμούς 
πατήστε εδώ 

Μέσα σε ένα σεντουκάκι 
έχω ένα σταφυλάκι

από αποτύπωμα δαχτύλου 

από αποτύπωμα με φελό

ρώγα από μπαλόνι
και αλεύρι


πεταλούδα από σταφύλια


σταφύλι από αυγοθήκη

Για να δείτε ποια εποχούλα ευδοκιμούν φρούτα, λαχανικά και ξηροί καρποί πατήστε εδώ(tithafame.gr)

Κατασκευές που έχω κάνει με παιδιά
(φρούτα φθινοπώρου/διατροφή κλπ)

3d φρούτα από εφημερίδα
 και χαρτοταινία






Μάσκες φρούτα

καλάθι με φρούτα
από χάρτινο πιατάκι
από διαδίκτυο
στα πλαίσια προγράμματος ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Μπαλονοφρουτάκια

γεμίζουμε το μπαλόνι με αλεύρι
το σφραγίζουμε και το στολίζουμε
στα πλαίσια προγράμματος ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ


bonus:   πατήστε εδώ για να δείτε πως φτιάχνονται τα παρακάτω φρούτα


καρτούλες με θέμα τα φρούτα
πατήστε εδώ για λεπτομέρειες

Αυτά και για σήμερα!! Ελπίζω να σας άρεσε το θέμα μας!! Καληνύχτα!! 






Για γιορτή του πατέρα πατήστε εδώ

Για καλοκαιρινές κάρτες ευχών εδώ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου