Τετάρτη, 7 Μαΐου 2014

Γιορτή της Μητέρας!! (5ο μέρος)

Καλησπέρα σας!!


Τι κάνετε; Εγώ είμαι λιγάκι συναχωμένη.. αχ αυτός ο καιρός μας έχει τσακίσει.. δεν λέει να σταθεροποιηθεί σε μια κατάσταση.. ζέστη ή κρύο... να ξέρουμε και μεις.. πφφφ!! 

Ευτυχώς η διάθεση μας δεν χαλάει με τίποτα και αυτό έχει σημασία.Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, ανάρτησα  την Αλφαβήτα της Μανούλας, μέσα από την δική μου οπτική γωνία... σήμερα θα σας βάλω την αλφαβήτα της μανούλας, μέσα από τα μάτια και την καρδούλα των παιδιών!! Τα παιδάκια μου πήγαν πολύ καλά στην δραστηριότητα αυτή, μόνο τρία γραμματάκια δεν κατάφεραν να βρουν κάτι, αλλά εκεί βοήθησε η κυρία..που είχε προετοιμαστεί τα ξημερώματα του περασμένου Σαββάτου..χι χι!!


Α-αγάπη "γιατί την αγαπώ πολύ"
Β-βασίλισσα "γιατί είναι σαν βασίλισσα"
Γ-γοργόνα "γιατί είναι όμορφη σαν γοργόνα"
Δ-δώρα "γιατί μου κάνει ωραία δώρα"
Ε-ευτυχία "γιατί νιώθω ευτυχία όταν είμαι κοντά της"
Ζ-ζάχαρη "γιατί είναι γλυκιά και νόστιμη σαν ζάχαρη"
Η-ήλιος "γιατί λάμπει σαν τον ήλιο"
Θ-θησαυρός "γιατί η καρδιά της είναι σαν θησαυρός"
Ι-ΙΚΑΝΗ 'ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ'
Κ-καρδιά "θα την έχω για πάντα στην καρδιά μου"
Λ-λουλούδι "γιατί μυρίζει ωραία σαν λουλούδι"
Μ-ΜΟΝΑΔΙΚΗ 'ΜΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ'
Ν-νεράιδα "γιατί κάνει μαγικά σαν νεράιδα"
Ξ-ξέρει "γιατί ξέρει τα πάντα"
Ο-όμορφη "γιατί είναι πολύ όμορφη'
Π-πεταλούδα "γιατί είναι μαι γλυκιά πεταλούδα"
Ρ-ροδοπέταλα "γιατί είναι όμορφη σαν τα ροδοπέταλα"
Σ-ΣΤΟΡΓΗ "γιατί μας φροντίζει με στοργή" 
Τ-τρυφερή "γιατί είναι τρυφερή μαζί μας"
Φ-φιλί "γιατί μου αρέσει το γλυκό της το φιλί"
Χ-χαμόγελο "γιατί μας κάνει και χαμογελάμε"
Ψ-ψυχή "γιατί καμιά φορά η μαμά μας φωνάζει ψυχή μου"
Ω-ωραία "γιατί η μαμά μου είναι η πιο ωραία μαμά του κόσμου.

Τα μικρά μου με έκαναν περήφανη με τις απαντήσεις τους. Απαντούσαν και η αιτιολογία τους έβγαινε αυθόρμητα και φυσικά, χωρίς να χρειαστεί κάποια βοήθεια από μέρους μου. Στο παραπάνω κείμενο όσα είναι με μικρά γράμματα είναι των παιδιών λόγια..Κάποια από αυτά που είπαν με ενθουσίασαν τόσο πολύ, που ένα παιδί έφτασε στο σημείο να πει "η κυρία τρελάθηκε".. χα χα!! 

Ο θησαυρός,το ξέρει,το τρυφερή και το ψυχή είναι μερικές λέξεις που δεν τις περίμενα να τις πουν τα παιδιά. 

Επίσης στο ρ, δεν έβρισκαν λέξη και πριν πω την δική μου εκδοχή, ένα κοριτσάκι θυμήθηκε την απάντηση που της είχα δώσει όταν με είχε ρωτήσει πως λέγονται τα άνθη του τριαντάφυλλου...έτσι το είπε λέγοντας ότι η μαμά είναι όμορφη σαν τα ροδοπέταλα..Περήφανη νηπιαγωγός x2 εκείνη την στιγμή η κα Άννα,χι χι!!  

Στα ι,σ και μ δυσκολεύτηκαν τα παιδιά..ωστόσο στη λέξη στοργή, μετά από το νόημα της λέξης που έμαθαν,πιστεύω ότι την τοποθέτησαν σωστά στην πρόταση..Τέλος το ωραία μου το είπαν στο όμικρον.. είπα στα παιδιά ότι η λέξη ηχητικά είναι σωστή, αλλά γράφεται με το ωμέγα..οπότε όταν έφτασε η στιγμή την είπαν όλα με μια φωνή!

Την αλφαβήτα των παιδιών με τα όμορφα λογάκια τους τα έγραψα σε χαρτί, την φωτοτύπησα και μπήκε και αυτή μέσα στο μπουκετάκι-κάρτα ευχών για την γιορτή της Μητέρας!

♥  ♥  

Μια εργασία, που αρέσει στα παιδιά και το ανακάλυψα πέρυσι πρώτη φορά, είναι να στολίζουν με διάφορα σχέδια και χρώματα, μια λέξη που είναι γραμμένη στην μέση του χαρτιού. Καμιά φορά μου την ζητάνε και από μόνα τους να κάνουν μια τέτοια δραστηριότητα. Έτσι μου ζήτησαν να την κάνουν και με τη λέξη μαμά. Αυτή την εργασία συνήθως την βάζω, στα παιδιά εκείνα που τελειώνουν γρήγορα την δραστηριότητα του τρέχοντος προγράμματος, για να μην βαριούνται και να κάθονται ήσυχα!Για αυτό και θα δείτε κάποιες να μην είναι ολοκληρωμένες. 

Τα παιδιά την έκαναν και από κάτω έγραψα τα όμορφα λόγια που είπαν για την μαμά τους.Τις φωτογράφισα και τις έκανα βιντεάκι για να το δείξω αύριο στα μικρά μου! Πριν βάλω το βίντεο θα σας βάλω μερικές από αυτές που μου προκάλεσαν το ενδιαφέρον!






και τώρα το βιντεάκι..ελπίζω να σας αρέσει. 



♥  ♥  

Διαβάσαμε ένα βιβλίο με τίτλο "σε αγαπώ μωρό μου".
Δεν θυμάμαι δυστυχώς λεπτομέρειες για το βιβλίο,μπορεί να κάνω και λάθος και στον τίτλο, αύριο θα φροντίσω να το βγάλω μια φωτογραφία.

Το βιβλίο αυτό έγραφε μέσα εκφράσεις που λένε μαμάδες στα παιδάκια τους..ξεκινάει με τα ζωάκια (μαιμουδίτσα, λιονταρίνα κλπ) και καταλήγει στον άνθρωπο μαμά! 

Ένα τόσο απλό και όμορφο βιβλίο μας έκανε να συγκινηθούμε, αλλά και να αναδυθεί μια πολύ ωραία ,με πολύ γέλιο δραστηριότητα.

Εγώ έκανα την μαμά..το κάθε παιδί μου έλεγε ένα είδος μαμάς που επιθυμούσε και το ίδιο έκανε το παιδί/μωρό μου.

Έγινα μαμά Αγγλίδα, μαμά μαιμουδίτσα, μαμά σοπράνο, μαμά πριγκίπισσα, μαμά σκυλίτσα..μα εκεί που έπεσε το γέλιο το πολύ ήταν όταν έγινα...

Μαμά Πάπια..μίλαγα μόνο με τη συλλαβή πα
Μαμά Ρομπότ..όπου μίλαγα και νανούριζα το παιδί μου ρομποτικά
Μαμά Κότα..κλώσησα το αυγό και μίλαγα στο κοτοπουλάκι μου μόνο με τη συλλαβή κο
Μαμά Μέλισσα...όπου με το μελισσάκι μου το Βζιβζή (έτσι το ονόμασα), ήπιαμε όλη την γύρη(κεφαλάκια) των λουλουδιών (παιδιών).

Μα το μεγάλο το σόου το έδωσα με ένα αγοράκι,τον Δημήτρη(φοβερός ηθοποιός), που ήταν το spiderακι μου και γω η μαμά και γυναίκα του spiderman.Ένα θα σας πω..δεν ήταν καθόλου υπάκουο το spiderακι μου..και αναγκάστηκα να βγάλω τον ιστό μου για να τον τυλίξω και να το πιάσω στην αγκαλιά μου.. :)

Προτείνω να την δοκιμάσετε αυτή την δραστηριότητα! 

♥  ♥  
Ωραία ιδέα για δωράκι της μανούλας είναι αυτή που είχε και θα κάνει με τα παιδιά η κα Ντόρα,η συνάδελφος που συνεργάζομαι φέτος. Θα φτιάξουν κρέμα προσώπου, με φυτικά συστατικά.Λεπτομέρειες σε επόμενη ανάρτηση.

Ωστόσο,θα σας δώσω δύο συνταγές που βρήκα στο ίντερνετ:

Ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος όταν ξεμείνετε από κρέμα προσώπου είναι η παρακάτω συνταγή. Είναι ενυδατικήθρεπτική και πολύ αποτελεσματική.
Τα υλικά για την κρέμα αυτή υπάρχουν ήδη στην κουζίνα μας.
Η κρέμα αυτή κάνει για όλες τις ηλικίες, από 15 ως 105 χρονών !!! 
Ακολουθήστε την παρακάτω συνταγή και ενημερώστε με για τα αποτελέσματα. Είμαι σίγουρη ότι θα ενθουσιαστείτε !


 Υλικά:
  • 2 κρόκους αυγών
  • 50 γρ. λάδι αβοκάντο ή σησαμέλαιο ή σιτέλαιο ή ελαιόλαδο
  • 1/2 κουτ. γλυκού χυμό λεμονιού
  • 1/2 κουτ. γλυκού ξύδι μήλου
Παρασκευή:
Χωρίζουμε τον κρόκο 2 αυγών και τον χτυπάμε στο μίξερ προσθέτοντας σταγόνα-σταγόνα 50 γρ. λάδι.
Στη συνέχεια βάλτε μισό κουταλάκι χυμό λεμονιού και μισό κουταλάκι ξύδι μήλου (σαν να φτιάχνουμε δηλαδή σπιτική μαγιονέζα).
Την τοποθετούμε σε ένα βαζάκι και την αποθηκεύουμε  στο ψυγείο.

Χρήση
Πάρτε ελάχιστη ποσότητα με το δάκτυλό σας και απλώστε την στο πρόσωπο-λαιμό-ντεκολτέ, αν δείτε ότι το δέρμα σας την απορροφά αμέσως προσθέστε και άλλη.
Επίσης είναι πολύ καλή για ενυδάτωση και θρέψη όλου του σώματος, οποιαδήποτε κρέμα προσώπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο σώμα.
Δεν την ξεπλένεται, τη χρησιμοποιείται όπως τις κρέμες εμπορίου. 


Προσοχή 
Κρατάει περίπου 14 - 17 ημέρες. Όπως έχετε καταλάβει η καλύτερη ενυδατική κρέμαείναι η σπιτική μαγιονέζα και η ομορφιά κρύβεται στην κουζίνα μας.


Αυτή η κρέμα προσώπου είναι γνωστή  και ως κρέμα του Γαληνού και είναι από τις πρώτες κρέμες που φτιάχτηκαν ποτέ. Είναι πλούσια ενυδατική κρέμα και είναι για όλους τους τύπους δέρματος. 
Θα χρειαστείτε:
4 κ.σ. ελαιόλαδο
4 κ.σ. αμυγδαλέλαιο
2-3 κ.σ. ροδόνερο
2 κ.σ. μελισσοκέρι
2-3 αμπούλες βιταμίνη Ε
Παίρνουμε ένα καθαρό μπρίκι και σε μπεν μαρί, λιώνουμε το κεράκι μας. Μην βράσει όμως!
Έτσι όπως είναι ζεστό, ρίχνουμε γρήγορα τα έλαια μας. Ξεκινάμε με το ελαιόλαδο.
Ανακατεύουμε συνεχώς. Συνεχίζουμε με το αμυγδαλέλαιο. Δεν σταματάμε να ανακατεύουμε. Αποσύρουμε από τη φωτιά. Σπάμε και τις αμπούλες και ρίχνουμε το περιεχόμενο στο μείγμα μας.
Τέλος ρίχνουμε το ροδόνερο. Ρίχνουμε κουταλιά κουταλιά μέχρι να αποκτήσει η κρέμα μας την πυκνότητα που θέλουμε.
Βάζουμε την κρέμα μας σε αποστειρωμένο βαζάκι  και είναι έτοιμη! Καταπληκτική!

Εάν δεν έχουμε αμυγδαλέλαιο, μπορούμε να βάλουμε μόνο ελαιόλαδο. Έτσι όμως θα γίνει πιο βαριά και συνίσταται καλύτερα για το χειμώνα. Τώρα που ανοίγει ο καιρός, προτιμήστε αμυγδαλέλαιο.


Βαζάκια στολισμένα για την κρέμα:









Αυτά για σήμερα!!

Ελπίζω να σας άρεσε η ανάρτηση
μας!!Καλό σας απόγευμα!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου