Τετάρτη, 9 Απριλίου 2014

Διάφορες πασχαλινές δραστηριότητες!

Καρτούλα που έφτιαξα για την νονά μου!!
Καλησπέρα σας!! Έχω καιρό να κάνω αναρτησούλα.. μου έλειψε, αλλά τι να κάνω που τώρα τελευταία έχω τόσες έγνοιες και δουλειές, που δεν μπόρεσα να αφοσιωθώ στο blog!

Αλλά σήμερα, είμαι εδώ και θα κάνω μια μεγάαααλη ανάρτηση με διάφορες πασχαλινές δραστηριότητες που κάναμε μέσα στο σχολείο με τα παιδιά, αλλά και κάποιες που έκανα μόνη μου.

Αφήνω τα πολλά λόγια και ξεκινάμε..

Τα καλαθάκια μας!!

με φαντασία και στυλ, τα παιδιά διάλεξαν και έφτιαξαν τα πασχαλινά καλαθάκια τους...κάποια ήθελαν προβατάκια, κάποια πεταλούδες και κάποια ήθελαν να έχει θέμα ανοιξιάτικο.

Η βάση του καλαθιού έγινε με χάρτινο κουτί γάλατος. Το ντύσαμε ανάλογα το θέμα και μετά βάλαμε τις τελευταίες πινελιές.



τα προβατάκια τα ντύσαμε με βαμβάκι, έπειτα βάλαμε το χερούλι και πάνω σε αυτό κολλήσαμε το κεφαλάκι του..



Τα περισσότερα κορίτσια ήθελαν πεταλούδα καλάθι. Το ντύσαμε με διάφορα κομμάτια γλασέ, φτιάξαμε φτερά με χαρτόνι και τέμπερες και τα βάλαμε στα πλάγια του καλαθιού. Τέλος βάλαμε το κεφαλάκι της πάνω στο χερούλι του καλαθιού..σε σχήμα καρδιά βάλαμε τα ματάκια και κάναμε το στόμα, ενώ οι κεραίες είναι από σύρμα και pom pom.





Τέλος, τρία παιδάκια ήθελαν να φτιάξουν κάτι ανοιξιάτικο, με πουλάκια, λουλούδια, πεταλούδες και προβατάκι. Κάναμε τα σχέδια μας πάνω σε χαρτόνι, τα κόψαμε, τα στολίσαμε με τις λεπτομέρειες και έπειτα τα κολλήσαμε στο καλαθάκι, το οποίο το ντύσαμε με κομμάτια από πράσινο βελουτέ χαρτί.

είχα δείξει στα μικρά μια κάρτα με πουλάκια που είχα φτιάξει και ήθελαν να κάνουν το ίδιο


 Τα λαγουδάκια μας

Με μισό ρολό χαρτί υγείας, φτιάξαμε ένα γλυκούλι λαγουδάκι. Το χρωματίσαμε με το αγαπημένο μας χρώμα, του βάλαμε αυτάκια, μουστάκια, μυτούλα και στόμα. Μέσα στο λαγουδάκι τα βάλουμε βιβλιαράκι με πασχαλινές ζωγραφιές και ευχές.




Η φωλιά με τα πουλάκια

Αυτή την δραστηριότητα την έχω ξαναβάλει σε ανάρτηση. Τότε το είχα κάνει με παιδάκια που φύλαγα..φέτος αποφάσισα να το κάνω με τα παιδιά στο σχολείο. Πως τα φτιάξαμε? Είναι πολύ απλό και εύκολο.Κοιτάξτε την παρακάτω φωτογραφία..

Παίρνουμε δυο κομμάτια πλαστελίνης και το απλώνουμε στο τραπέζι, σαν φιδάκι. Έπειτα το τυλίγουμε ολόγυρα σχηματίζοντας την φωλιά του. Το πουλάκι το φτιάχνουμε με δύο μπαλίτσες πλαστελίνης για το σώμα, με ένα κομματάκι σε τρίγωνο σχήμα για το ράμφος και μικρές μπαλίτσες για τα ματάκια. ;) Τέλος το κολλάμε σε ένα κομμάτι χαρτόνι με ρευστή κόλλα.


και μερικές από τις δημιουργίες των παιδιών:








Καδράκι σταυρό

Αγαπημένη δραστηριότητα το καδράκι. Κάναμε σταυρό με τη μέθοδο του κολλάζ. Επίσης βάλαμε και λουλουδάκια από μπαλίτσες γκοφρέ. Απλή και εύκολη εργασία για τα μικρά, με πολύ ωραίο αποτέλεσμα!!









 και μερικές άλλες ιδέες...από μένα

η μανία μου με τα αυγουλοδεντράκια δεν έχει τέλος.. χα χα!! Δοκίμασα να φτιάξω ένα με σύρμα πίπας. Κοιτάξτε και πείτε μου αν βγήκε ωραίο. 


και το φαναράκι..στόλισα με κρινάκια από χαρτί ένα παλιό φαναράκι που είχε η θεία μου. Σκέφτομαι να κάνω τέτοια δωράκια στους φίλους φέτος. Το πρώτο δείγμα πέτυχε, μιας και η θεία μου το στόλισε ήδη, ενώ στην αρχή ήθελε να το πετάξει...



και μια ανοιξιάτικη βιβλιοσκευή από ένα αγοράκι της τάξης μας. Μελισσούλα από ρολό χαρτί ;)

Τέλος θα σας δείξω μερικές από τις αυγοθήκες που κάναμε με τα παιδιά, αύριο θα αναρτήσω και τα αυγουλάκια που φτιάξαμε σήμερα!!


εδώ ξεχάσαμε να βάλουμε μυτούλα,χιχι

Αυτά για σήμερα!! Ελπίζω να σας άρεσε η αναρτησούλα μας!! Το σεντουκάκι σας εύχεται να έχετε ένα όμορφο βράδυ!! 

Φιλάκια!

4 σχόλια:

  1. Όλες απίθανες κατασκευές Άννα μου!!!Δεν περίμενα τίποτα άλλο από εσένα!!!Και του χρόνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα καλαθάκια σας υπέροχα και μοναδικά!!
    Επίσης το καδράκι μου άρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή