Τρίτη, 15 Απριλίου 2014

Πασχαλινές κατασκευές τέλος...ώρα για ξεκούραση!!

Καλησπέρα σας!!

Σημερινή ανάρτηση, μετά από καιρό, με θέμα κάποιες τελευταίες κατασκευές όπως...τα δωράκια μου σε αγαπημένα μου πρόσωπα, ανοιξιάτικα λουλούδια και φωλίτσες με τα ανιψάκια μου!

Για τους αγαπημένους μου φίλους, στόλισα φαναράκια, για την Ανάσταση, να μπορέσουν να μεταφέρουν το Άγιο φως, χωρίς το άγχος μήπως τους σβήσεις το κερί, από την εκκλησία στο σπίτι.

Με απλά υλικά όπως ξύλα κανέλλας, ψεύτικα λουλούδια και πασχαλινά διακοσμητικά χειροτεχνίας στόλισα ένα φαναράκι.Με την κανέλα έφτιαξα ένα σταυρό και γύρω του στόλισα τα λουλούδια! Ορίστε, μερικά από αυτά που έφτιαξα..





 Τα ανιψάκια μου τρελένονται για κατασκευές...έτσι τους έκανα δωράκι μερικά υλικά και φτιάξανε μια φωλίτσα με κοτοπουλάκια και λαγουδάκι. Τους αγόρασα γύψινα λαγουδάκια και τα έβαψαν με νερομπογιές, πήραμε το πλαστικό αυγό και μέσα βάλαμε ψεύτικο χορτάρι, δυο χνουδωτά κοτοπουλάκια,μικρά ξύλινα αυγουλάκια, το λαγουδάκι που έβαψαν και γύρω γύρω το στολίσαμε με αυτοκόλλητα.


 Τέλος, επιτέλους δοκίμασα να φτιάξω τα λουλούδια από χαρτί παπιέ..το είδα πως φτιάχνονται στην τηλεόραση, μου άρεσαν πολύ και είπα να στολίσω με αυτά το φωτιστικό του δωματίου μου.


 
βάζουμε οχτώ φύλλα χαρτί παπιέ(νομίζω πως έτσι λέγονται)το ένα πάνω στο άλλο, έπειτα το διπλώνουμε, όπως κάνουμε την βεντάλια με το χαρτί. Το δένουμε με ένα λαστιχάκι στην μέση και αφού κόψουμε τις άκρες(στρογγυλές ή μυτερές), ανοίγουμε ένα ένα τα χαρτιά, πρώτα από την μια πλευρά και έπειτα από την άλλη. Είναι πολύ εύκολο και εντυπωσιακό λουλούδι!  



Αυτά είναι και τα τελευταία πασχαλινά που αναρτώ μέσα από το σεντουκάκι. Ελπίζω οι τελευταίες ιδέες να σας άρεσαν!! Τέλος λοιπόν οι κατασκευές και ώρα για ξεκούραση...

To Μέσα σ΄ένα σεντουκάκι σας εύχεται

Θα τα πούμε μετά το Πάσχα με ανάρτηση την αγαπημένη μου 3d κατασκευή 

Φιλάκια πολλά και να περάσετε όμορφα!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου