Τετάρτη, 19 Μαρτίου 2014

25η Μαρτίου: Φτιάξαμε και μεις Κρίνο!!

χρωματίσαμε τους αγαπημένους μας ήρωες της επανάστασης
Καλησπέρα σας... ή καλημέρα σας... γιατί και γω τώρα (Πέμπτη20/3/14 ώρα 12:01) μου ήρθε να γράψω στο blog μου... είμαι λίγο τρελή.. εκεί που ήμουν έτοιμη να κοιμηθώ..τσουπ.. τι μου ήρθε να κάνω?.. ανάαααρτηση... χι χι χι!!! Θα σας ανεβάσω κάποιες δραστηριότητες, από τα πολλά και όμορφα πραγματάκια που κάναμε και κάνουμε μέσα στη τάξη με θέμα την 25η Μαρτίου.

Να σας πω πρώτα ότι αυτή την βδομάδα κάνω τη γιαγιά Μαρίκα που εξιστορεί στα παιδιά διάφορες ιστορίες από εκείνη την εποχή..παίρνω το πλεκτό μου το σάλι..αλλάζω την φωνή..κατεβάζω τα γυαλιά μου λίγο πιο κάτω για να γίνουν πρεσβυωπίας και ξεκινά η εξιστόρηση γεγονότων από την επανάσταση του 1821. Τα παιδιά λάτρεψαν την γιαγιά Μαρίκα και της είπαν να έρθει και το Πάσχα να τους πει καμιά πασχαλινή ιστορία... ΤΟΛΜΗΣΤΕ το και σεις, παίξτε κάποιο ρόλο μπροστά στα παιδιά..στα πλαίσια του προγράμματος σας.. αρέσει πολύ στα παιδιά!!!

Η γιαγιά Μαρίκα, το alter ego μου(χα χα) μαζί με τα παιδιά κάνανε και διάφορες δραστηριότητες με τα παιδιά,απολαύστε!!

1. Κάναμε καδράκι, χρωματίσαμε μια σχετική εικόνα που μας έφερε ένα παιδί από το σπίτι του,κόψαμε τσαρουχάκι και σπαθί και στολίσαμε την εικόνα,επίσης ζωγραφίσαμε και κλαδιά δάφνης





2. Φτιάξαμε τις δικές μας Αμαλίες και τους δικούς μας τσολιάδες..






3. Μιλήσαμε με τα παιδιά και για τον ευαγγελισμό της Θεοτόκου και φτιάξαμε έναν κρίνο.. ήθελα πάντα να δοκιμάσω με τα παιδιά να κάνω κρίνο..βλέποντας σε άλλα blog και σελίδες στο fb κατασκευές ζήλεψα και έτσι ρώτησα τα παιδιά αν θέλουν να κάνουμε, αυτά είπαν ναι με μεγάλη χαρά και έτσι τους φτιάξαμε!! Βγήκαν υπέροχοι!! Η γιαγιά Μαρίκα είναι περήφανη για αυτά τα παιδιά!

ΕΙΚΌΝΑ1
Πρώτα φτιάξαμε τον κορμό του κρίνου.. πως?.. τυλίξαμε σφιχτά ένα χαρτί α4 (βλέπε εικόνα1μερικά παιδάκια τα κατάφεραν, κάποια άλλα χρειάστηκαν βοήθεια.. βουτήξαμε την μία άκρη σε κίτρινη μπογιά και ρίξαμε και λίγη χρυσόσκονη πάνω και το αφήσαμε να στεγνώσει.


 έπειτα κόψαμε άσπρο γλασέ ή βελουτέ χαρτί σε σχήμα καρδιάς για να φτιάξουμε το άσπρο μέρος του κρίνου...το τοποθετήσαμε στην κίτρινη άκρη με την βοήθεια της γιαγιά Μαρίκας.Έπειτα ντύσαμε τον κορμό του κρίνου με πράσινο   γκοφρέ χαρτί. Τέλος κολλήσαμε το φύλλο και έτοιμο το λουλούδι που έδωσε ο αρχάγγελος στην Παναγίτσα μας!







Φτιάξαμε ένα βάζο και τα βάλαμε όλα μέσα!!



Εύχομαι να σας άρεσε το μικρό μας δείγμα από τις δραστηριότητες που έκαναν τα παιδιά με την γιαγιά Μαρίκα (σας υπόσχομαι κάποια στιγμή να την βγάλω φωτογραφία την γιαγιάκα να την δείτε)
Να έχετε μια όμορφη μέρα!!

4 σχόλια:

  1. Εξαιρετική ανάρτηση Άννα μου. Τα κρινάκια βγήκαν υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια η ιδέα της γιαγιάς Μαρίκας! Σε συνδυασμό με την Παγκόσμια Ημέρα Αφήγησης που είναι σήμερα, νομίζω πως θα καταφέρουμε να διασκεδάσουμε κι εμείς πολύ... Ευχαριστούμε για τις πάντα πολύ όμορφες αναρτήσεις σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω σας ευχαριστω για τα ομορφα λογακια σας!! Χαιρομαι που σας αρεσοτν!!

      Διαγραφή