Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2014

25 Μαρτίου..διάφορες δραστηριότητες παιδιών


Καλησπέρα σε όλους σας!! Τι μου κάνετε? Εγώ έτσι και έτσι.. δεν ξέρω ακόμα τι είναι αυτό που με κάνει να είμαι έτσι και έτσι.. αλλά ξέρω τι μου φτιάχνει το κέφι.. 

και ένα από αυτά είναι το blog μου... που μου έχει λείψει πολύ.... και ήρθε η ώρα να κάνω αναρτησούλα.. χμμμ... αναρτησούλες...(θα έρθει και άλλη μετά).. ;)

Το θέμα μας είναι η 25η Μαρτίου και θα σας αναρτήσω ότι βρήκα μέσα στο σεντουκάκι μου για την επανάσταση του 1821.

Ελπίζω να βρείτε τις δραστηριότητες ενδιαφέρουσες και να σας δώσουν μια μικρή έμπνευση για τις εργασίες που θα κάνετε με τα παιδιά.

1. Το σκηνικό που είχα φτιάξει για την γιορτή όταν ήμουν στο 1ο νηπιαγωγείο Σαλαμίνας.






το είχα φτιάξει εγώ τότε και όχι μαζί με τα παιδιά, διότι τότε υπήρχε το θέμα με την γρίπη Η1Ν1 και είχαμε κλείσει για μια βδομάδα λίγο πριν την γιορτή, με αποτέλεσμα να πάμε πίσω όσον αφορά το πρόγραμμα μας για την εθνική εορτή. 

2.Ομαδική εργασία από τα παιδιά και την κα Φωτώ στα Σεπόλια. Η Ελλάδα με μορφή γυναίκας. Γύρω από την Ελλάδα έχουμε βάλει τις σημαντικές αξίες στην ζωή μας..αγάπη, χαρά, γέλιο, ειρήνη κα.

3.Το αγαπημένο μου τσολιαδάκι,τα παιδιά το χρωματίζουν και κολλάμε το φέσι,την φούστα,το γιλέκο και τη φούντα στο τσαρούχι.


4.Με ένα σπαθί, ένα τσαρούχι και λίγα φύλλα δάφνης πάνω στον Θούριο του Φεραίου τιμάμε την επανάσταση του 1821


5.το κλασικό στεφάνι με την μέθοδο του κολλάζ

6.άλλη μια κλασική δραστηριότητα: κατασκευή τσαρουχιού 

7.παραδοσιακές γυναίκες και άντρες διακοσμούν πόρτες και τάξη




8. παραδοσιακή τσαντούλα

9. το καπέλο του τσουλιά κατασκευή με γκοφρέ χαρτί...κόβεις μια λωρίδα χαρτόνι, παίρνεις τα μέτρα του κεφαλιού του κάθε παιδιού και έπειτα κολλάς πάνω ένα κομμάτι κόκκινο γκοφρέ...στο τέλος βάζετε το μαύρο πλεξιδάκι από γκοφρέ για την φουντίτσα του καπέλου. 


10. το στέμμα της ειρήνης και της Ελλάδας για την γιορτούλα που είχαμε κάνει σε νηπιαγωγείο στην Αργυρούπολη



και για τέλος άφησα το καπέλο περικεφαλαία του Θ.Κολοκοτρώνη που είχα φτιάξει στα πλαίσια της γιορτούλας που κάναμε στο νηπιαγωγείο της Αργυρούπολης. Πως την έφτιαξα δεν θυμάμαι γιατί είναι η μοναδική φορά που το είχα κάνει. Αν βρω χρόνο αυτή την βδομάδα θα το ξαναδοκιμάσω και θα σας βάλω τα βήματα ένα ένα. ;)


Αυτά για σήμερα.. θα έρθουν και άλλες αναρτήσεις με θέμα την 25η Μαρτίου.

Σας αφήνω με όμορφες εικόνες  από το μουσείο Βορρέ (μερικές φωτογραφίες φαίνονται σαν πίνακες,αλλά δεν είναι), που πήγαμε εκδρομή με τα παιδιά την περασμένη Παρασκευή. Να σας πω ότι αξίζει να πάτε με τα παιδιά. Ο Βορρέ έχει φτιάξει ένα υπέροχο και επιβλητικό παραδοσιακό σπίτι.. μπαίνεις μέσα και νιώθεις την ζωή εκείνης της εποχής. Ας υποστηρίξουμε αυτά τα μουσεία, διότι οι καιροί είναι δύσκολοι και υπάρχει περίπτωση να κλείσουν! Το ξέρω ότι είναι δύσκολο για όλους..αλλά πραγματικά αξίζει να το επισκεφτείτε.






















Καλό σας απόγευμα!! Το βραδάκι θα πούμε καληνύχτα με πασχαλινές κατασκευές από τα χεράκια των παιδιών από προηγούμενα χρόνια!! 



7 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΡΙΑΔΝΗ ΜΟΥ!! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ

      Διαγραφή
    2. Αννα μου τι ωραία ανάρτηση !!!!! σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας όλα αυτά τα ωραία που κάνεις !!!!! πολλά φιλιά !!!!!

      Διαγραφή
    3. σε ευχαριστω πολυ!! εγω τι να πω..ειναι αμοιβαια τα αισθηματα και γω σας ευχαριστω για αυτα που μου μαθαίνεται φιλακια πολλα!!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Άννα!ΟΙ ιδέες σου για κατασκευες είναι πάντα όμορφες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή