Κυριακή, 23 Φεβρουαρίου 2014

Η πρώτη μου πινιάτα... και είναι Μinion

Καλησπέρα σας!!! Τι μου κάνετε? Καρναβαλίζεστε καθόλου? Εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω νιώσει τις Αποκριές, αλλά ευτυχώς που έχω την δουλειά μου και τα παιδάκια μου και ζω διάφορες και όμορφες και χαρούμενες αποκριάτικες στιγμούλες! 

Σήμερα θα αναρτήσω την πινιάτα μου, συγκεκριμένα την πρώτη μου πινιάτα... δηλ. πρώτη.. είχα κάνει στο παρελθόν μια αυτοσχέδια Μπομπ Σφουγγαράκη με χαρτόνι, αλλά δεν ήταν με το κλασικό τρόπο... με αλευρόκολλα και εφημερίδες..οπότε θεωρώ ότι αυτή η πινιάτα είναι η πρώτη μου..

Πως φτιάχνεται μια πινιάτα  λίγο πολύ ξέρετε.. σας είχα αναρτήσει και μερικά link πριν μέρες....για πληροφορίες πατήστε εδώ: http://mesasenasentoukaki.blogspot.gr/2014/02/blog-post_13.html

Όταν αποφάσισα λοιπόν να ξεκινήσω την πινιάτα μου, δεν ήξερα τι να φτιάξω... μια βόλτα στο youtube και τσουυυπ.. σφηνώθηκε η ιδέα να κάνω ένα χαριτωμένο minion... διάλεξα αυτό γιατί είναι ένα χαρούμενο, αστείο και παιχνιδιάρικο καρτούν κυκλωπάκι (όπως το λέω γω το μινιόν με το ένα μάτι)

Το βίντεο που με έκανε να το φτιάξω είναι το παρακάτω.. βέβαια η καλλιτέχνης που το έφτιαξε είχε ένα άλλο υλικό που δεν ξέρω πως λέγεται.. που έκανε το μινιόν ακόμα πιο ωραίο.. αλλά πιστεύω όταν όμως κάνεις κάτι με αγάπη και πάθος και λαχτάρα..ότι υλικό και να χρησιμοποιήσεις..κάνει το έργο πιο όμορφο από ποτέ...δεν έχω δίκιο;


Τα στάδια της κατασκευής της πινιάτα θα τα δείτε σε φωτογραφίες παρακάτω.. η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να βγάλω περισσότερα στιγμιότυπα, αλλά ήταν αδύνατο με την αλευρόκολλα στα χέρια..χα χα χα!!

2 ποτήρια νερό και δυόμιση ποτήρια αλεύρι και έτοιμη η αλευρόκολλα... πήρα δύο μπαλόνια τα ένωσα με ένα κομμάτι εφημερίδας και ξεκίνησα δουλειά.. μετά από δύο ώρες σε μάχη με την αλευρόκολλα ετοιμάστηκε η πινιάτα και την έβγαλα έξω να λιαστεί για να στεγνώσει. Μόλις στέγνωσε έκανα με μαρκαδόρο το σχέδιο για να το ντύσω μετά..

άρχισα να το ντύνω.. η αλήθεια είναι ότι έπρεπε να το βάψω πρώτα, σύμφωνα με την καλλιτέχνη στο βίντεο, αλλά προτίμησα απλά να κάνω διπλή δόση στο γκοφρέ..
έκανα πρώτα το παντελόνι, μετά έβαλα τα χέρια για να είναι έτοιμα και να καλυφθούν από το τελικό ντύσιμο του  μινιόν, έβαλα το ματάκι του και μετά έντυσα και το κεφαλάκι του.. η επόμενη κίνηση ήταν να σπάσω τα μπαλόνια και να τοποθετήσω την κορδέλα.
το τελευταίο μέρος της πινιάτα ήταν οι λεπτομέρειες, το μάτι και το γυαλί που φοράει και τα πόδια του!

Δεν είναι όμορφο?




Το κεφάλι το έκανα πιο γερό βάζοντας περισσότερες εφημερίδες.. ο λόγος είναι δύο, πρώτον για να μην φύγει η κορδέλα και δεύτερον για να μην χαλάσει μιας και έχω σκοπό να το κάνω κάτι άλλο μετά.. τιιι? δεν σας λέω.. χιχι!!

ο μικρός μας Ρόνι, ενώ στη αρχή όταν το είδε κούνησε την ουρίτσα και δειλά δειλά το μύριζε..όταν του το έφερε πιο κοντά άρχισε να γαβγίζει και να φεύγει μακριά... το φοβήθηκε το μινιόν μου..χαχα!!


Αυτό που απομένει τώρα είναι να είναι επιτυχημένη... και ποια είναι η επιτυχία για μένα?.. δύο πράγματα να αρέσει στα παιδιά και μετά να σπάσει εύκολα ;)

το αγαπώ..το αγαπώ.. το αγαπώ 
το κυκλωπάκι μου ..χιχιχι!!





Ελπίζω να σας αρέσει η πινιάτα!! 
Να έχουμε μια Καλή υπόλοιπη Κυριακή και μην ξεχνάτε: "να κάνετε πράγματα που σας γεμίζουν...που σας δίνουν χαρά, αυτές οι στιγμές είναι που στο τέλος μένουν..."  και σας αφήνω με αυτό το τραγούδι από το σάουντρακ της δεύτερης ταινίας με τα minion το HAPPY.. 


it!!

Φιλάκια πολλά!! 

14 σχόλια:

  1. Την αγαπώ την πινιάτα σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναιιιιιι!!! και γω!! χαχα!! σε φιλω γλυκά!!

      Διαγραφή
  2. Θέλω κι εγώ να παίξω με την πινιάτα minion...είναι ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑ!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστωωωω πολυ!! Ελα στο παρτι μας να παιξεις και συ!♥

      Διαγραφή
  3. Δεν παίζεσαι Άννα μου !!!!!!!!!! Η πιο χαριτωμένη , αστεία , διασκεδαστική πινιάτα που έχω δει !!!!!!! Μπράβο κορίτσι μου ... ( μου πέρασε κι απ το δικό μου μυαλό να την κάνω , αλλά σκέφτηκα ότι με ένα μπαλόνι θα γινόταν μικρούλα και παχουλή . Ούτε που μου πήγε το μυαλό για δύο μπαλόνια ) . Όμως το εφευρετικό μυαλό της Αννούλας κάνει θαύματαααααα !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ πολυ για τα ομορφα λογακια σου!! Σε φιλω γλυκα! ♥

      Διαγραφή
  4. Είναι καταπληκτική Άννα μου. Συγχαρητήρια. Αριστούργημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φοβερή !!!!
    θα την επιχειρήσω ......του χρόνου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σεντουκάκι είναι φοβεροοοοό !!!!!!!!!!!!!! Μπράβο Αννούλα μου ,είσαι καταπληκτική !!!!!!!!!!πολλά φιλιά και είμαι σίγουρη ότι θα άρεσε πάρα πολύ στα παιδάκια σου !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tάνια, Κατερίνα και Μαρία θα ήθελα να σας απαντήσω ξεχωριστά σε καθεμία αλλά το pc δεν με αφήνει!! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!! Χαίρομαι πολύ που σας αρέσει!! Φιλάκια πολλά σε όλες!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή