Παρασκευή, 31 Ιανουαρίου 2014

♥ Βραβείο!!! ♥


Βραβείο από τα τα ψηφιακά πρωτάκια πάνε δευτέρα!! Σας ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!! 

"Σας εύχομαι ότι καλύτερο, να περνάτε όμορφα, να είστε πάντα δημιουργικά και να χαμογελάτε!!"

Με αγάπη, Μέσα σ'ένα σεντουκάκι.

♥ ♥ ♥ 

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ιδέα που τα βρίσκεις αυτά τα βραβειάκια και πότε πρέπει να τα δώσεις και αν είναι συγκεκριμένα σχέδια αυτά και αν μπορείς να φτιάξεις ένα δικό σου και να τo δώσεις. 

Ωστόσο αποφάσισα να φτιάξω ένα δικό μου και να το χαρίσω σε blogoγειτονάκια μου, που με στηρίζουν σε αυτή την προσπάθεια μου...Πιστεύω δε, ότι έχει μεγαλύτερη αξία για το blog που το παίρνει, αν φτιάξεις ένα δικό σου και σκέφτεσαι τους ανθρώπους που θα το στείλεις ;)

♥ ♥ ♥ 

Το αγαπημένο blog βραβείο μου



πάει από το σεντουκάκι με αγάπη:








Αγαπημένα blogoγειτονάκια μου συνεχίστε έτσι... σας ευχαριστώ που με στηρίζετε και που με βοηθάτε με τις ιδέες σας!! 
Να χαμογελάτε!! 






Σημείωση: Είναι τόσα πολλά τα blogoγειτονάκια που αγαπώ....θα δώσω και άλλα στο μέλλον γιατί είναι πολλά ακόμα που το αξίζουν!!


8 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ από καρδιάς και σε γλυκοφιλώ Αννούλα!!!!Θα στολίσω το πανέμορφο βραβειάκι σου με πολύ περηφάνια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άννα μου, σ'ευχαριστώ πολύ. Υπέροχο το έφτιαξες το βραβειάκι. Να είσαι καλά και να συνεχίζεις να μας ξαφνιάζει ευχάριστα με τα όμορφα που κάνεις και φτιάχνεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άννα μου γλυκιά σ ευχαριστούμε πάρα πολύ !!!!! αυτό το σεντουκάκι είναι το πιο γλυκό που έχω γνωρίσει όλο εκπλήξεις και όμορφα πράγματα !!!!!! όσο για το βραβειάκι .....λατρεμένο !!!!!!! Μπράβοοοοοοοο !!!!!!!!!! πολλά φιλιά !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ♥♥♥ ΑΧ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΤΕ..ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ BLOGOΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΜΟΥ!!! ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τρελιάρικο-πολύχρωμο-χαρούμενο - μοναδικό το βραβειάκι που έφτιαξες Άννα, μυρίζει νηπιαγωγείο !!!!!
    μεγάλη μου χαρά και τιμή να μου χαρίζεται ένα βραβειάκι "μέσα από το σεντουκάκι "
    καλή και δημιουργική συνέχεια, ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωωωω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ!! <3

      Διαγραφή
  6. Άννα μου γλυκιά, σε ευχαριστώ τόσο πολύ!!!!!!Υπέροχο βραβειάκι!!Τιμή μου ευφάνταστη νηπιαγωγέ!!!!!!!Συνέχισε το μοναδικό σου έργο!!Το σεντουκάκι σου να κρύβει πάντα τόσο γλύκα, χαρά και αγάπη για δημιουργία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μετα απο μηνες ειδα το σχολιο σου!! εγω ευχαριστω για ολα!! καλη σχολικη χρονια!!!

      Διαγραφή