Παρασκευή, 17 Ιανουαρίου 2014

BΡΑΒΕΙΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ!!



Ευχαριστώ πολύ πολύ την όμορφη 
Λουλουδοπαρέα, την Μαρία,
για αυτό το υπέροχο βραβείο που μου έδωσε!!

Λουλουδοπαρέα εύχομαι ολόψυχα τα καλύτερα και να είναι αυτή παρέα πάντα ανθισμένη και μυρωδάτη!! :-*



Κάπου εδώ να πω ευχαριστώ σε όλους τους αναγνώστες του "Μέσα σ'ένα σεντουκάκι", είτε είναι απλοί αναγνώστες, είτε είναι γείτονες στην blogογειτονιά. 

Παρακολουθώ όσο μπορώ τα blogογειτονάκια μου..το ότι δεν σχολιάζω, δεν σημαίνει ότι δεν μου αρέσουν.. αντιθέτως μου δίνετε πολλές ιδέες και με βοηθάτε πολύ στο διδακτικό μου έργο και σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!!! 

Όποτε μπορέσω θα δώσω και γω τα δικά μου βραβεία σε όλα τα blog που με βοηθάνε καθημερινώς!! :-*


2 σχόλια:

  1. 'Αννα μου τι ωραία λόγια!!!!!! σ ΄ευχαριστώ και σου εύχομαι καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή συνέχεια και σε σένα!! Να περνάς όμορφα!! ♥♥♥\ (•◡•) /

      Διαγραφή