Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2013

15 μέρες και σήμερα!! Στιγμές μέσα στην τάξη!

κατασκευή φάτνη από τα χεράκια του μπαμπά μου ;)


Έχω καιρό να γράψω...και μου έλειψε!! Δεν προλάβαινα χθες να γράψω, ούτε μια απλή ενημέρωση ότι η ανάρτηση που είχα υποσχεθεί για την Δευτέρα θα αναβληθεί... είχα κόσμο χθες και έπρεπε να είμαι μια καλή οικοδέσποινα χι χι χι!!

Αλλά σήμερα θα βάλω ότι είχα σχεδιάσει..αλλά και bonus θεματάκια...έτσι για να το ευχαριστηθώ.. ;) και ελπίζω να το ευχαριστηθείτε και εσείς...και να μην ξεχάσατε το σεντουκάκι... :/

Θα ξεκινήσω πρώτα με την αγάπη των μικρών μου των παιδιών, που με γέμισαν με ζωγραφιές και φιλάκια την ημέρα της ονομαστικής μου εορτής!!

Μερικές ζωγραφιές από τα παιδιά που έβγαλα τυχαία με το κινητό μου:









και από την ανιψιά μου, η οποία είναι τρεισήμισι χρονών και έγραψε και το όνομά της 

κοιτάξτε τον αναγραμματισμό και μαντέψτε το όνομα της, χι χι χι!! Το ανιψάκι μας..έγραφε ένα ένα τα γράμματα.. το τελευταίο γράμμα είναι το Α και είπε..εε αυτό το έχω γράψει.. αύριο πάλι...χι χι!! το κουκλάκι μ!! 

και αυτό είναι το κέρασμα το δικό μου για τα παιδάκια μου:

τους έφτιαξα ένα ραβδάκι αστεράκι και τους έβαλα μια σοκοφρετίτσα και μια καραμελίτσα!!  


Την Δευτέρα με τα παιδιά κάναμε την καμπανούλα τάρανδο!! 

βάψαμε ένα χάρτινο ποτηράκι με μπογιά καφέ και ρίξαμε χρυσόσκονη πριν στεγνώσει η μπογιά. Να σημειώσω ότι στο κύπελλο με την  μπογιά είχα βάλει και λίγο κόλλα βινιλίκ 
για να κολλήσει η χρυσόσκονη πιο καλά ;)

έπειτα βάλαμε ματάκια, στόμα και μύτη και τους έβαλα τα κερατάκια με τον τρόπο που σας δείχνω στην εικόνα. Τα παιδιά το καταδιασκέδασαν και μου ζήτησαν να κάνουμε και άλλα ζωάκια στο μέλλον!

Το τυχερό πουγκάκι της αντίστροφης 
μέτρησης μέχρι τα Χριστούγεννα
το κέρδισε ο νικητής από το παιχνίδι 
την ώρα του παιχνιδιού
και ήταν η Σήλια:

σας χρωστάω και τον νικητή που πήρε το πρώτο πουγκί.. αυτό που έγραφε 1 Δεκεμβρίου. Ο Δημήτρης το πήρε, για να του δώσουμε κουράγιο εκείνη την Παρασκευή, που αρρώστησε ξαφνικά και δεν ένιωθε καλά.. τα παιδιά συμφώνησαν να του το δώσουν χωρίς κάποιο παιχνίδι..για να νιώσει καλύτερα! Φωτογραφήθηκε με της Σήλιας το πουγκί.. ;)

Η μέρα τελείωσε με τραγούδια και χορό μιας και η κυρία γιόρταζε... αυτό το mamacita where is santa claus και το Ρούντολφ το ελαφάκι..το βάλαμε και καμιά δεκαριά το καθένα... μεγάλα σουξέ.. :D

Σήμερα 10 Δεκεμβρίου δεν είχαμε σχολείο, επειδή ψηφίζαμε για τον σύλλογο μας!! Αύριο θα τελειώσουμε μάλλον τα δεντράκια μας... ανυπομονούν να τα φτιάξουν τα παιδιά! Έβαζα λίγα λίγα τα παιδιά να το κάνουν..αλλά δεν μπορούν να περιμένουν τα υπόλοιπα, οπότε τα παιδιά που το έχουν κάνει θα γίνουν βοηθοί μου και έτσι θα ολοκληρώσουμε αυτή την κατασκευή!! 

Άλλα ενδιαφέροντα θεματάκια:

Πως μπορούμε να φτιάξουμε χάρτινες χιονονιφάδες?Μερικά σχέδια και site που θα σας βοηθήσουν στην κατασκευή τους!!

Χιονονιφάδες από χαρτί



http://howaboutorange.blogspot.gr/2006/12/lacy-snowflake-tutorial.html





http://www.katescreativespace.com/2012/11/30/starstruck-at-christmas/







Κοιτάξτε αυτό τον τρόπο για να φτιάξετε 
ΑΣΤΕΡΙ
http://rosemarywashington.wordpress.com/2010/12/05/christmas-papercraft-diy-star-garland/

Και ένα αστέρι από εφημερίδες 

http://craftandcreativity.com/blog/2012/11/30/adventstarmakeover/

Καταπληκτική ιδέα για μπάλα στο χριστουγεννιάτικο δέντρο με 
αποτύπωμα χεριού!! 




Στολίδι χιονονιφάδα από τον πάτο του
πλαστικού μπουκαλιού:

Αγγελάκι από γλωσσοπίεστρα 



Και μια ιδέα που έχω ενθουσιαστεί.. αν δεν το κάνω με τα παιδιά σίγουρα θα το κάνω μέρος της κάρτα ευχής κάποιου αγαπημένου μου προσώπου!! 
Παγοπέδιλα 
κατασκευή με συνδετήρα ;)


Ελπίζω να σας άρεσε η σημερινή ανάρτηση!!! 
Σας εύχομαι ένα υπέροχο απόγευμα!! 
Φιλάκια πολλά!!








10 σχόλια:

  1. πολύ όμορφες και πρωτότυπες οι δουλειές σας!Χρόνια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μμμμμμμ!!!Ωραία πράματα...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ¨Ομορφα ταρανδάκια ... και χρήσιμες ιδέες !!!!!!!!!! Ευχαριστούμε
    Την χιονονιφάδα με το μπουκάλι το κάναμε σήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΕΛΕΙΕΣ ΘΑ ΒΓΗΚΑΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!
      ΤΑ ΤΑΡΑΝΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟΥΛΙΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ;)

      Διαγραφή
  4. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΑΝΝΟΥΛΑ!!!!ΤΑ ΤΑΡΑΝΔΑΚΙΑ ΣΑΣ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. περιττο να σ πω ξανα οτι ειμαι δικη σ και εισαι δικη μου.μεσα στη βδομαδα ειχα και εγω αποθηκευσει τις ιδεες με τ σχεδια για χιονονιφαδες,(τη χιονονιφαδα απο μπουκαλι την εχω απο περσυ),και τα παγοπεδιλα με το συνδετηρα.χαχαχα....τελεια τ ελαφακια σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχα!! το χουμε πει..εμεις ειμαστε ιδιες..χαχα!! τα παγοπεδιλα ειναι στα αμεσα σχεδια να το κανουμε με τα παιδια!! χιχι!! φιλακια γλυκια μ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή