Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2013

ΦΟΒΕΡΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ CD!!

Έψαχνα χθες στο σκληρό εξωτερικό μου δίσκο στον φάκελο με τις προσωπικές φωτογραφίες μου και βρήκα έναν φάκελο που να γράφει cd....τον ανοίγω και τι να δω...συλλογή από κατασκευές που μπορείς να κάνεις με cd και φυσικά τις έχω αποθηκεύσει από το διαδίκτυο!! Χωρίς δεύτερη σκέψη είπα ότι αυτό θα είναι το θέμα της ανάρτησης που θα κάνω σήμερα..και θα συνδυάσω και τα Χριστούγεννα μην ξεχνιόμαστε 45 μέρες με την σημερινή.... ;)

Τι χρειαζόμαστε για μια τέτοια κατασκευή?
1. cd 
2. υλικά 
για καλλιτεχνικές δημιουργίες
πούλιες
χρυσόσκονες
λουλουδάκια
ματάκια
κορδέλες
κλωστές
3. Διάθεση
4. Φαντασία
5. Χρόνο
:)
Είσαστε έτοιμες/οι?
Μέσα σε ένα σεντουκάκι 
έχω ένα λαμπερό δισκάκι



Χριστουγεννιάτικες κατασκευές 
με cd

ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΔΡΑΚΙ


ΕΛΑΤΟ 

ΜΕ ΣΗΜΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ

ΜΕ ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ
Ή ΧΑΡΤΙ 

ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΚΕΡΑΚΙ

ΑΓΓΕΛΑΚΙ

ΜΠΑΛΕΣ 1

ΜΠΑΛΕΣ 2

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ
ΦΑΤΣΟΥΛΕΣ

ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ

Διακόσμηση με στυλ και φαντασία

ΛΟΥΛΟΥΔΙ 
ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ
ΟΛΑ ΠΑΝΩ..ΤΕΕΕΕΕΛΕΙΑ!!
ΟΝΕΙΡΟΠΑΓΙΔΑ
ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ

ΚΟΥΡΤΙΝΑ ;)

ΚΑΔΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟΙΧΟ

ΦΩΤΙΑ 
CD-ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ

ΕΞΩΓΗΙΝΟΣ
ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΔΙΣΚΟΣ ΜΕ ΕΞΩΓΗΙΝΟ 

ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΔΙΣΚΟΣ

ΖΩΑΚΙΑ ΑΠΟ CD 

ΣΚΥΛΟΣ

ΑΡΑΧΝΗ

ΨΑΡΙ

ΚΟΥ ΚΟΥ ΒΑ
ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ
ΠΟΝΤΙΚΑΚΙ

ΑΡΚΟΥΔΙ

ΓΑΤΑ

ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ

ΛΙΟΝΤΑΡΙ


ΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ,ΧΙΧΙ!!

Πάνω σε ένα cd κολλάτε ένα στόμιο (εικόνα1)που ανοιγοκλείνει από μπουκάλι νερού ή από υγροσάπουνο πιάτων. Έπειτα φουσκώνετε ένα μπαλόνι και το βάζετε πάνω στο στόμιο (να είναι κατεβασμένο). Μετά ανεβάζετε το στόμιο και το cd μετακινείτε πάνω στην επιφάνεια!!
Τα παιδιά θα ξετρελαθούν!! 
ΕΙΚΟΝΑ1

ΕΙΚΟΝΑ2

ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΩΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ LΙΝΚ

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΕΕΛΕΙΟ?



Για τέλος σας έχω φωτογραφίες με κατασκευές όπου έχω χρησιμοποιήσει cd. Λεπτομέρειες πως τις φτιάξαμε εν καιρώ..έχουμε άλλες 44 μέρες μπροστά μας...χιχι!! 





ΤΟ annouslittleworld HTAN TO ONOMA TOY ΠΡΩΤΟΥ BLOG ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ :( ΩΣΠΟΥ ΤΟ ΔΙΕΓΡΑΨΑ..ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΝΑΝ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ;)


Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό μας θέμα!! 

7 σχόλια:

  1. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ...ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΑΠΟ Τ ΣΙΝΤΙ.ΘΕΛΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ Σ ΟΛΟ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΣΤ ΣΧΟΛΕΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΜΜΜ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ..ΕΓΩ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ..ΤΟ ΚΑΝΩ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ ΑΥΤΟ.. ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.. ;)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα!!!!!!!! είναι το αγαπημένο μου υλικό το cd, ευχαριστούμε!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ.. ΤΟ CD Ή ΤΟ ΡΟΛΟ ΑΠΟ ΧΑΡΤΙ ΥΓΕΙΑΣ... ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΥΟ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!! ΧΙΧΙ!! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!

      Διαγραφή
  3. Σ' ευχαριστούμε για τις όμορφες cd-κατασκευούλες !!!!! η μία καλύτερη από την άλλη !!!! Μπράβο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αννα μου,καλησπέρα :) Λατρεύω κατασκευές από CD και ψάχνοντας,βρήκα το μπλογκ σου!Να σε ρωτήσω,επειδή έπαθα ΠΛΑΚΑ με το καδράκι (θα ήθελα να το κάνω σαν δωράκι στα παιδιά ή να το φτιάξουμε μαζί στην τάξη,μιας και είναι όμορφο σαν διακόσμηση),μήπως έχεις οδηγίες κατασκευής;Ή να αυτοσχεδιάσω; Σ'ευχαριστώ για το υπέροχο αφιέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή