Σάββατο, 2 Νοεμβρίου 2013

Το βραβείο της Ανθής!!


Μέσα σ'ένα σεντουκάκι βρήκα μία εκπληξούλα, 
είναι ένα βραβειάκι από την Ανθούλα!!

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ
ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΝΘΗ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! 
Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σου Ανθή μου! Σε ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη σου σε όλα τα βήματα που έχω κάνει..και στην blogογειτονίτσα μας και στο φατσοβιβλίο (facebook) με το group Νηπιαγωγών. Είσαι ένα από τα πρόσωπα, που  εκτιμάω πολύ και μέσα από την δουλειά σου και τις γνώσεις σου μαθαίνω πολλά. Σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας τις εμπειρίες σου και τις ιδέες σου!! Σου εύχομαι μόνο τα καλύτερα!! Στα παρακάτω βραβεία δεν σε βάζω..γιατί προτίμησα να σε τιμήσω με ένα δικό μου..  ;-*




Κανόνες:
1.Αναφέρεις ποιoς σου χάρισε το βραβείο
2.Απαντάς τις ερωτήσεις
3. Δίνεις με την σειρά σου το βραβείο σε 7 bloggers


1.Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα, με το οποίο υπογράφεις τα κείμενα σου.

Μέσα σ'ένα σεντουκάκι...έχω ένα ποντικάκι.. θυμάμαι ότι αυτό το ποιηματάκι ήταν το πρώτο ποιηματάκι/τραγουδάκι που είπα όταν έπιασα δουλειά σε έναν παιδικό σταθμό, είχα τα μικράκια.. 3,5 χρονών... θυμάμαι τους άρεσε πολύ..Ξεκινώντας την δεύτερη προσπάθεια μου να φτιάξω ιστολόγιο και ψάχνοντας για τίτλο (ταλαιπωρήθηκα αρκετά να τον βρω) θυμήθηκα αυτό το ποίημα...το οποίο εκείνη την εποχή, από κάποιο σημείο και μετά το προσάρμοζα ανάλογα την δραστηριότητα που είχα να επεξεργαστώ με τους μικρούς μαθητές μου (τώρα πρέπει να είναι δέκα χρονών ανθρωπάκια)...πχ μέσα σε ένα σεντουκάκι, έχω ένα πραγματάκι το φωνάζουν ψαλιδάκι..παίρνουμε το ψαλιδάκι, κόβουμε  χρωματιστό χαρτάκι, λάου λάου στην γραμμούλα που έχει το χαρτάκι για να μην κόψουμε χεράκι...και κάπως έτσι...κύλησε η χρονιά...θυμάμαι αυτό το σεντουκάκι είχε ένα σωρό πράγματα..βιβλία, κόλλες, χαρτόνια, παιχνίδια, cd κ.α.. και έτσι μου ήρθε η ιδέα να ονομάσω το blog μου "Μέσα σ'ένα σεντουκάκι".....και ελπίζω να το χαρείτε,να περάσετε ωραία και να σας αρέσουν τα πραγματάκια που θα βρείτε μέσα αυτό....όπως το είχαν χαρεί και τα μικράκια μου τότε... ;) 

2.Αν δεν ήσουν άνθρωπος,τι θα ήθελες να είσαι και γιατί.

Θα ήθελα να ήμουν χαμόγελο και να μπαίνω στις στεναχωρημένες φατσούλες του κόσμου..γιατί το χαμόγελο μας κάνει να ξεχνιόμαστε, μας κάνει να ελπίζουμε, μας κάνει να λάμπουμε, μας κάνει πιο δυνατούς... γιατί το χαμόγελο είναι το σήμα της ευτυχίας και της αισιοδοξίας!!

3.Αν σε σταματούσαν από το Blog TV και σε ρωτούσαν ''ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα,σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;'', τι θα απαντούσες;Ποιο είναι;

Η παιδικότητα που ξεχειλίζει πάνω μου..χι χι!! Έτσι μου λένε όλοι ότι είμαι ένα παιδάκι που του αρέσει να χαμογελάει συνέχεια, να κάνει ζουζουνιές και που χρησιμοποιεί την φαντασία σε όλους τους τομείς της ζωής του! Και να σας πω και ένα μυστικό...προσπαθώ πολύ να κάνω ότι κάνουν τα παιδάκια..γιατί αν τα παρατηρήσετε αυτά ξέρουν το νόημα της ζωής..κάποτε το ξέραμε και εμείς αλλά στην πορεία το χάσαμε..και αυτό κάνει τη ζωή μας πιο δύσκολη!! 

4. Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις;

Η αγάπη μου για τα παιδιά και για την δουλειά αυτή. Μέσα από αυτή την δημιουργική ενασχόληση νιώθω όμορφα, μαθαίνω πολλά πράγματα που με βοηθούν και στην ζωή μου εκτός σχολείου! Συνεχίζω να γράφω για να μεταδώσω ότι ξέρω και ότι έχω μάθει από όλα αυτά που βιώνω και να βοηθήσω όσο μπορώ κάποιους που ίσως δεν ξέρουν πως να ξεκινήσουν μια προσπάθεια τους...Όταν ξεκίνησα αυτή την δουλειά δεν είχα κανέναν να μου δείξει κάτι..αντιθέτως αντιμετώπισα ανθρώπους που ήθελαν να μην μάθω..και αυτό είναι κάτι που δεν θέλω να το νιώσει κανένας άλλος.

5.Ποια φωτογραφία θα βάζατε για τη ζωή;



και αν πάει κάτι στραβά
χαμογέλα στραβά....



6.Αγαπημένη λέξη

ΕΥΤΥΧΙΑ

Και τώρα τα βραβεία σε αγαπημένα μπλογκ! Η αλήθεια είναι ότι από την αρχή της σταδιοδρομίας μου στην προσχολική εκπαίδευση επισκέφτηκα πολλά μπλογκ, από τα οποία έμαθα πάρα πολλά. Και είναι τόσο δύσκολη η επιλογή μου αυτή!Επειδή τυχαίνει να έχω και το group Νηπιαγωγών θέλω να πω ευχαριστώ και σε κάποιους συναδέλφους που από την αρχή μέχρι και τώρα συνεχίζουν να υποστηρίζουν με την παρουσία τους και αυτή την προσπάθεια μου ;) Εφτά βραβεία δεν φτάνουν, γιατί υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που εκτιμώ και έχουν βοηθήσει..υπόσχομαι ότι το επόμενο βραβείο θα είναι αφιερωμένο σε αυτούς τους blogger που δεν έστειλα σήμερα! 


ΤΡΙΑ BLOG ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΩ "ΞΕΨΑΧΝΙΣΕΙ"

Pitsina Περήφανη Νηπιαγωγός ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ BLOG ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΠΟΛΥ! ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΙΤΣΙΝΑΚΙ! 


Φρουφρουκατασκευές ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ ;) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!

Το νηπιαγωγείο μ'αρέσει πιο πολύ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΙΔΕΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΑΡΙΑΔΝΗ!

*** *** *** 
Το μαγικό κουτί της Κατερίνας ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΛΕΙΨΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΑΩ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΕΣ!
      
Κόκκινη Ξυλομπογιά ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ

*** *** ***

ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ BLOG ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΜΑΖΙ!ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΑΡΧΗ
Ταξίδι με το αερόστατο του Νηπιαγωγείου ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΗ! ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΧΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΠΟΛΥ ΣΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ!! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΨΥΧΑ!

Νηπιαγωγός από τα πέντε ΦΑΙΗ ΟΣΟ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΓΚΡΟΥΠ  ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ  ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΕΡΙΑ, ΧΙΧΙ! ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ!






4 σχόλια:

  1. γλυκια μου αννα πραγματικα με συγκινησες με τα λογακια σου...εκτος απο το βραβειακι που σ εδωσα σ λεω και ενα μεγαλοοοο ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και γω ευχαριστω για ολα!! να περνας ομορφα και συνεχισε ετσι!!και παντα με χαμογελο!!

      Διαγραφή
  2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΑΝΝΑ! ΑΡΓΗΣΕΣ!!!!!!!!!!!!!! ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙΣ!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ!! ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΜΠΑΙΝΑ ΣΤΑ BLOG ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ..ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΛΙΑ ΕΝΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΧΑ ΤΟΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ GROUP ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΗΜΟΥΝ ΜΟΝΗ ΜΟΥ..ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΛΗ BLOGGER ;) ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ!!

      Διαγραφή