Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2013

49 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ



Το είπα και θα το κάνω, θα μετράω αντίστροφα μέχρι να έρθουν τα Χριστούγεννα και κάθε φορά θα βάζω και κάτι..να δω βέβαια πόσο θα αντέξω αλλά θα προσπαθήσω να το τηρήσω το πρόγραμμα μου...έχω εξάλλου τόσα πολλά να βάλω, από δουλίτσες στο σχολείο, αλλά  και από δωράκια που έχω κάνει σε αγαπημένα μου πρόσωπα.

Η πρώτη μου ανάρτηση είχε θέμα τα σκηνικά μιας χριστουγεννιάτικης γιορτής! Αυτή η ανάρτηση είναι αφιερωμένη στα ημερολόγια που δίνουμε για το νέο έτος που έρχεται!

Ιδέες για ημερολόγια μπορείτε να βρείτε παντού σε διάφορα blogs συναδέλφων, σε διάφορα site με κατασκευές, στην αναζήτηση στη google..παντού! Διάθεση να έχουν τα μικρά και σεις για να κάνετε όμορφα πράγματα!Είσαστε έτοιμοι/ες; 

Μέσα σ'ένα σεντουκάκι έχω ένα ημερολογιάκι! ;)
....χμμμμ όχι μόνο ένα... :-)


ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ


ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΟ ΦΥΛΛΩΜΑ ΣΕ 4 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ. ΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ,ΤΟ ΚΑΦΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ, ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ. ΤΑ ΤΣΑΚΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΟΛΛΑΜΕ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ. ΚΑΘΕ ΦΥΛΛΩΜΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΚΟΝΕΣ
ΑΝΟΙΞΗ

ΧΕΙΜΩΝΑΣ

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΦΥΛΛΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΡΜΟ ΟΝΤΟΥΛΕ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΣΧΙΣΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ.(ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΚΟΝΕΣ) ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΟ ΣΤΕΡΕΩΝΕΤΕ ΠΑΝΩ ΣΕ CD Ή ΣΕ ΠΙΑΤΑΚΙ. ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΚΟΛΛΑ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ.ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ ΤΟ ΠΙΑΤΑΚΙ ΜΕ ΓΚΟΦΡΕ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ!


ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΕ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

ΣΤΕΦΑΝΙ

ΚΑΔΡΑΚΙ

ΠΙΑΤΑΚΙ

ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΦΡΟΥΤΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ ;) ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΤΕΦΑΝΙ ΑΠΟ ΧΑΡΤΙΝΑ ΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ Ή ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΔΡΑΚΙ ΑΠΟ ΧΟΝΤΡΟ ΧΑΡΤΟΝΙ Ή ΕΝΑ ΠΙΑΤΑΚΙ (ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΧΡΥΣΟ ΠΙΑΤΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΒΡΕΙ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟ!) ΟΠΟΥ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΚΟΛΛΑΜΕ ΤΑ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ! ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ!!!



ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΙΧΟΥ

ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΝΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΟΥΛΑΓΑΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ. ΕΤΣΙ ΕΚΑΝΑ ΕΝΑ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΝΑ ΤΟ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.


ΠΗΡΑ 4 ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΦΥΛΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΑΚΙΣΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ. ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΦΥΛΛΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΠΟΧΗ. ΤΟ ΤΣΑΧΠΙΝΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥΣ. ΣΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΠΛΑΝΙΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ, ΧΙΧΙΧΙ! ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΦΥΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗΣ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ  ΣΗΜΕΙΩΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (ΓΙΟΡΤΕΣ-ΑΡΓΙΕΣ ΚΛΠ) ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΕΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΕΠΕΙΤΑ ΞΑΝΑΔΙΠΛΩΣΑ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΩΣΑ ΜΕ ΣΥΡΡΑΠΤΙΚΟ. ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΠΙΣΩ ΠΛΕΥΡΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ  ΤΟΥΣ ΜΟΥ ΗΡΘΕ Η ΙΔΕΑ ΝΑ ΤΙΣ ΚΟΛΛΗΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ.. ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Ή ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ;)
ΧΕΙΜΩΝΑΣ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

ΑΝΟΙΞΗ

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
 Ο ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ  ΕΧΕΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΕΛΙΔΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΟΙ ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! 
ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ 
ΓΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΑ


ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 1

ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ(1) ΤΟ ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΝΑ ΜΟΥ! ΕΙΧΑ ΒΡΕΙ ΠΛΑΚΑΚΙ ΑΠΟ ΚΑΟΥΤΣΟΥΚ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΗ ΚΟΛΛΑ. ΕΤΥΧΕ ΟΛΟΓΥΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙ 12 ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙΑ. ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΔΑ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.ΕΤΣΙ ΕΚΟΨΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΧΑΡΤΙ, ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΕΤΡΑΓΩΝΩΝ ΠΟΥ ΗΔΗ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ. ΚΑΘΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ.ΠΧ. ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ, ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΛΙΣΑ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΟΚ. 
ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΠΙΟ ΑΠΛΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΦΤΗΝΑ ΥΛΙΚΑ!ΕΙΤΕ ΣΕ ΧΟΝΤΡΟ ΧΑΡΤΟΝΙ ΕΙΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΧΑΡΤΙΝΟ ΠΙΑΤΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΙΔΙΟ. ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΛΙΖΕΤΕ ΟΛΟΓΥΡΑ. ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΒΑΖΕΤΕ ΕΝΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙΙΙΙΙΙ ΕΤΟΙΜΟ!! ;) 



ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2
ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 1 ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ(2). ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΑΝΙΨΑΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΑ ΕΝΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ. ΕΙΧΑ ΒΡΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΕΒΑΖΕΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΕ ΠΛΑΙΣΙΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ,ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟ, ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ.. ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟ ΚΑΔΡΑΚΙ ΜΟΥ. ΤΟ ΚΕΝΟ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟ ΓΕΜΙΣΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ!

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 3
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 3 ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΛΛΗΤΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ. ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΕΚΑΝΑ?..ΠΗΡΑ ΕΝΑ ΣΟΥΠΛΑ ΑΠΟ ΤΣΟΧΑ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΑ ΦΡΟΥΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΦΥΛΛΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ. ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΡΕΩΘΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑΚΙΑ-ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΦΕΛΙΖΟΛ-ΤΑ ΕΚΟΨΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ.


Ελπίζω να σας άρεσαν οι ιδέες και να σας άνοιξα την όρεξη για δουλίτσα.Πριν κλείσω και με αφορμή που μετράω αντίστροφα μέχρι τα Χριστούγεννα μέσα από το blog μου και επειδή με το που μπαίνει ο Δεκέμβριος φτιάχνουμε με τα παιδιά ημερολόγιο του μήνα αυτού για να κάνουμε αντίστροφη μέτρηση μέχρι να κλείσουν τα σχολεία θα βάλω εικόνες που έχω βρει στο διαδίκτυο με αυτό τον σκοπό!! 














ΤΈΛΟΣ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ!! ΧΙΧΙ!! ΦΙΛΑΚΙΑ

4 σχόλια:

  1. αχ ενα παρόμοιο με το δευτερο είναι αυτο που μου χαρίσατε απο το διαγωνισμο του γκρουπ...ολα ειναι υπεροχα αννα μου.συγχαρητηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω κουκλιτσα μ! ναιιιιι ειναι από τα δειγματα που φτιαχνω.. τα εχω βαλει σε ενα ομορφο κουτι, δεν τα πεταω.. τα χαριζω ;)

      Διαγραφή