Κυριακή, 24 Νοεμβρίου 2013

31 μέρες και σήμερα μέχρι τα Χριστούγεννα..



Σήμερα Κυριακή..και παρότι από χθες έχω έναν φοβερό πονοκέφαλο που δεν λέει να φύγει...και παρότι έξω βρέχει ασταμάτητα... η ανεβασμένη μου διάθεση για τα Χριστούγεννα δεν έχει φύγει...Σήμερα θα αναρτήσω κάποια πραγματάκια που έφτιαξε η ανιψιά μου, Μαρίνα. Όλα ξεκίνησαν όταν μας ρώτησε πότε θα στολίσουμε το χριστουγεννιάτικο μας δέντρο. Και αυτή, όπως και εγώ, όπως και ο ανιψιός μου Κωνσταντίνος, βιάζονται να έρθουν τα Χριστούγεννα!! 

Επειδή ήταν δύσκολο σήμερα να κατεβάσουμε το δέντρο από το πατάρι της έδωσα αυτό που είχα φτιάξει κάποτε..με τα χαρτάκια για cupckes.








Αφού τελείωσε αυτή η κατασκευή είχε δει τα αστεράκια που έφτιαχνα χθες από χαρτί. Την ιδέα με τα αστεράκια την βρήκα από μια ανάρτηση στο group νηπιαγωγών που ανέβασε μια κοπέλα και είναι από το blog ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ. Συγκεκριμένα φτιάχνοντας τα αστεράκια, ξεχνιόμουν και το κεφάλι μου δεν πονούσε τόσο πολύ και δεύτερον μου ήρθε ιδέα ότι αυτά τα αστεράκια είναι ιδανικά για το δεντράκι που θα φτιάξουμε με τα παιδιά φέτος. Οπότε τα έφτιαξα και μετά έριξε χρυσόσκονη από πάνω.


Βλέποντας τα, ενθουσιάστηκε και με αυτά έφτιαξε μια κάρτα. Τα έβαψε με μαρκαδόρο, τα στόλισε με πούλιες και μετά τα κόλλησε σε μια κάρτα!




Πριν μαζέψουμε τα υλικά για τις χειροτεχνίες έφτιαξα μια βάση για τον χιονάνθρωπο που είχα φτιάξει και τον οποίο σκέφτομαι να το κάνουμε με τα παιδιά φέτος. Η βάση είναι χάρτινο ποτηράκι του εσπρέσο.


Τέλος δοκίμασα να δω πως φτιάχνετε η παρακάτω κάρτα και αν είναι εύκολη για τα παιδιά μήπως την κάνουμε φέτος. Η ιδέα είχε παρθεί από ένα παιδί στην τάξη, που βιάζεται να έρθει ο Άγιος Βασίλης και είχε πει ότι ο αδελφός του του είχε πει ότι ο Άι Βασίλης κάνει βουτιά από την καμινάδα. Το έχω δει κάπου σε εικόνα, το δοκίμασα να δω αν γίνεται και σε κάρτα!



Αυτά για σήμερα!!! Πάω να συνεχίσω το παιχνίδι μετά ανιψάκια μου!!! Φιλάκια πολλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου