Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2013

26 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!


Καλησπέρα σε όλα τα blogοφιλαράκια μου! Σήμερα έχουμε διάφορα θεματάκια στην χριστουγεννιάτικη ανάρτηση! 26 μέρες και σήμερα μέχρι τα Χριστούγεννα και επιτέλους έφτασε η περίοδος για τα χριστουγεννιάτικα δημιουργήματά μας! Στο σχολείο ξεκινάμε από Δευτέρα! Αλλά επειδή ο Δεκέμβρης...και ο χειμώνας μπαίνουν την Κυριακή σήμερα τους έβαλα την αντίστροφη μέτρηση μας μέχρι να κλείσει το σχολείο για τα Χριστούγεννα!

Εχθές έφτιαχνα το υλικό που έχω στην αποθήκη του σπιτιού μου. Παλιά που είχα και την οικονομική ευχέρεια έπαιρνα ένα σωρό υλικά για προσωπική χρήση. Είχα κάποια αποκόμματα και σκόρπια χαρτόνια που μου έπιαναν χώρο. Οπότε για να μην τα πετάξω είπα να κάνω ένα δωράκι στα παιδιά! Έφτιαξα πουγκάκια, όπου πάνω αναγράφονται οι μέρες του Δεκεμβρίου. Κάθε μέρα θα παίζουμε από ένα χριστουγεννιάτικο παιχνίδι και ο νικητής θα κερδίζει το πουγκί.

...τα πουγκάκια/κουτάκια τα έφτιαξα όπως το παρακάτω στολίδι Άγιος Βασίλης από ρολό χαρτί.


...έπειτα το στόλισα με χάρτινο διακοσμητικό και πρόσθεσα τις ημέρες. Μέσα πρόσθεσα μια καραμέλα και ένα κινέζικο οριγκάμι αστεράκι.


Τα μικρά ενθουσιάστηκαν και περιμένουν πως και πως να κερδίσουν τα χριστουγεννιάτικα πουγκάκια τους!

Την άλλη βδομάδα από τις πρώτες κατασκευές που θα φτιάξουμε με τα παιδιά είναι το επιτραπέζιο δεντράκι μας.

Μερικά επιτραπέζια δεντράκια που έχω κάνει με τα παιδιά ή μόνη μου!

ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΦΕΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ Μ!



10 διαφορετικές και πρωτότυπες ιδέες για επιτραπέζια δεντράκια που βρήκα στο ίντερνετ!











Πόσο, μα πόσο μου αρέσει το τραγούδι γνωστής διαφήμισης. Το έχω βάλει ήδη σε ήχο κλήσης στο κινητό μου!! Το τραγούδι λέγεται 
"Mamacita donde esta santa claus" και το μικρό που το τραγουδάει έχει πολύ φάση!

Σας αφήνω με αυτό το γλυκό τραγουδάκι!! Να έχετε ένα καλό 
Παρασκευόβραδο!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου