Σάββατο, 30 Νοεμβρίου 2013

25 μέρες και σήμερα μέχρι τα Χριστούγεννα!! Δωράκια μέρος πρώτο!


Η αγαπημένη μου ασχολία..που μου φτιάχνει το κέφι αφάνταστα, είναι να κάνω δωράκια για τα αγαπημένα μου πρόσωπα!! Σήμερα έκανα μια βόλτα στα μαγαζιά, βρήκα υλικά και γύρισα με χριστουγεννιάτικη διάθεση για δώρα!! 

Έχουν όλα για βάση ένα cd, έχουν μπόλικη χρυσόσκονη, ωραίες μυρωδιές από την κανέλα και το πορτοκάλι και μπόλικη αγάπη!!

...Τα δεντράκια είναι από χαρτόνι που πάνω του έχει χρυσόσκονη. Μόλις τα είδα τρελάθηκα!! Δεν χρειάζεται να βάλεις κάτι άλλο πάνω..αρκεί να δώσεις στο χαρτόνι το σχήμα για το δέντρο.
 ...ο κορμός του δέντρου είναι μυρωδάτη κανέλα και το πράσινο χιονισμένο φύλλωμα που βλέπετε είναι χριστουγεννιάτικη γιρλάντα!
τα αποξηραμένα, το κουκουνάρι με την χρυσόσκονη και τα πλαστικά κλαδάκια ελάτου συμπληρώνουν αυτό το επιτραπέζιο στολίδι!

Κάτι που βρήκα και μου άρεσε πολύ ήταν αυτά τα πήλινα γλαστράκια με το πλαστικό χρυσό ή ασημί έλατο. 
 Το δεντράκι το έχουν στερεώσει σε φελιζόλ υλικό. Αυτό με βοήθησε στον στολισμό, διότι μέσα μπορούσα να βάλω και άλλα στολίδια όπως το ρόδι και τα κλαδιά του έλατου!

 Τέλος είχα και ένα ρόδι από φελιζόλ, το οποίο το κόλλησα πάνω στο cd και πάνω του το διακόσμησα με διάφορα υλικά.

Αυτό είναι το πρώτο μέρος με τα δωράκια για τα αγαπημένα μου πρόσωπα!! Την άλλη βδομάδα θα βάλω και το δεύτερο μέρος!Εύχομαι να σας αρέσουν! Για λεπτομέρειες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω το blog ή του facebook!!

Για λόγους ευνόητους δεν αναφέρω το κατάστημα που αγόρασα τα υλικά...αλλά δεν είναι δύσκολο να καταλάβετε από που τα πήρα!! 
χοχοχο! ;) 

Καλό Σαββατόβραδο να έχετε!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου