Κυριακή, 6 Οκτωβρίου 2013

Ήρθε το Φθινόπωρο!!

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!
Tο Φθινόπωρο είναι μία από τις τέσσερις εποχές της εύκρατης ζώνης, η ενδιάμεση ανάμεσα στο καλοκαίρι και τον χειμώνα. Ξεκινά στο Βόρειο ημισφαίριο κατά την φθινοπωρινή ισημερία, στις 21 Σεπτεμβρίου και στις 21 Μαρτίου στο Νότιο ημισφαίριο. Αντίστοιχα στο Βόρειο τελειώνει στο χειμερινό ηλιοστάσιο στις 21 Δεκεμβρίου και στις 21 Ιουνίου στο Νότιο. Ωστόσο, για τη μετεωρολογία οι μήνες Σεπτέμβριος, Οκτώβριος και Νοέμβριος στο βόρειο ημισφαίριο και Μάρτιος, Απρίλιος, Μάιος στο νότιο ημισφαίριο απαρτίζουν συμβατικά την εποχή του Φθινοπώρου. Εξαίρεση σε αυτού του είδους τη διαίρεση αποτελεί το Κελτικό ημερολόγιο που ακολουθεί τον Κελτικό ημερολογιακό κύκλο και θεωρεί ως μήνες του Φθινοπώρου τον Αύγουστο, τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο. ( http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A6%CE%B8%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CF%80%CF%89%CF%81%CE%BF )

Είμαι αναπληρώτρια νηπιαγωγός και φέτος είναι πρώτη φορά που δεν έχω τάξη για όλη την σχολική χρονιά..είμαι στην διάθεση..ποιανού δεν γνωρίζω..μάλλον όλης της Αττικής. Αυτό μου έχει στοιχίσει..πειράζει που είμαι από αυτές που τους αρέσει πολύ η δουλειά και θέλει να κάνει διάφορα πραγμάτακια και προγράμματα με τα παιδιά?..Τουλάχιστον δεν μου έχει φύγει η διάθεση στο να κάνω δουλίτσα και ας μην είμαι σε ένα νηπιαγωγείο για ολόκληρη την σχολική χρονιά!

Μια δραστηριότητα που κάνω πάντα είναι μια ομαδική εργασία.Μιλώντας για κάποιο θέμα στην προκειμένη περίπτωση το Φθινόπωρο, από αυτά που βγαίνουν από την συζήτηση με τα παιδιά φτιάχνουμε ένα κείμενο, το οποίο είναι φράσεις των μαθητών και μερικές λέξεις τις απεικονίζουμε με ζωγραφιές τους.. έχω παρατηρήσει ότι αρέσει πολύ στα παιδιά και αισθάνονται περήφανα που κάνουν (ας το πούμε) την πρώτη τους ανάγνωση!!

Την συγκεκριμένη δραστηριότητα την έκανα(και την κάνω) με τα παιδιά σε κάθε θέμα που επεξεργαζόμασταν και ανάλογα την εποχή και τις ικανότητες που έχουν κατακτήσει, αλλάζουμε την δυσκολία της εργασίας. Για παράδειγμα δεν κάνουν μόνο τις ζωγραφιές, αλλά αρχίζουν και γράφουν και λεξούλες! ;)

Η φετινή Φθινοπωρινή εργασία στο νηπιαγωγείο που είμαι αυτή την εποχή!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου