Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2013

Στην παρεούλα...με στυλ!- Γωνιά συζήτησης


ΕΙΚΟΝΑ 1
 Η γωνιά της παρέας ή της συζήτησης είναι από τις πιο σημαντικές που πρέπει να έχει η τάξη ενός νηπιαγωγείου. Είναι ο χώρος που μαζεύονται τα παιδιά καθόλη την διάρκεια της σχολικής μέρας και εκεί γίνεται ένα μεγάλο μέρος των δραστηριοτήτων. Πάντα διαλέγουμε την πλευρά εκείνη που θα κάνει την γωνιά αυτή πιο λειτουργική και την εφοδιάζουμε με υλικό που θα βοηθήσει το διδακτικό μας έργο! Στα περισσότερα νηπιαγωγεία που έχω υπηρετήσει ήταν εφοδιασμένα με πίνακες αναφοράς αγορασμένα από το εμπόριο και το μόνο που έπρεπε να κάνω ήταν τα προσαρμόσω για την συγκεκριμένη σχολική τάξη πχ να βάλω τις φωτογραφίες και τα ονόματα των παιδιών στο παρουσιολογιο, τι γίνεται όμως όταν δεν υπάρχει το απαραίτητο υλικό?...ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!!! Παρακάτω θα σας παρουσιάσω μερικά από αυτά που έχω φτιάξει και με βοήθησαν αρκετά στο να ξεκινήσει σωστά η μέρα!


ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ: ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ


ΕΙΚΟΝΑ 2α
ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΟΞΕΚΙΝΗΣΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ. ΕΙΧΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΑΡΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΑ 4 ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΠΟΧΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΩ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΠΟΡΟΥΣΑ, ΩΣΤΑ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ 12 ΜΙΚΡΑ ΠΙΝΑΚΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ

ΕΙΚΟΝΑ 2β
ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΙΝΑΚΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ.

ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΡΙΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΑΝ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΥΛΙΚΟ!





ΕΙΚΟΝΑ 3

ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΑ ΠΙΝΑΚΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ 3 ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΠΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙ ΕΝΑ ΣΠΙΤΑΚΙ ΠΟΥ ΧΩΡΑΓΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΜΙΑΣ ΕΠΟΧΗΣ, ΕΝΩ ΜΕ ΕΝΑ ΦΥΛΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΤΑΞΙΔΕΥΕ ΑΠΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΜΗΝΑ.. 

ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΝ ΦΤΙΑΧΝΑΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ  ΣΑΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.







ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΙΡΟΥ ΣΕ ΕΝΑ

ΕΙΚΟΝΑ 4
ΠΟΣΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ, ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΕΙΧΑ ΠΡΩΤΟΚΑΝΕΙ ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ 4. ΕΙΧΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙΡΟΥ. ΟΙ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΕΣ ΝΑ ΤΙΣ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΤΗ ΚΑΙ ΣΚΡΙΤΣ ΣΚΡΑΤΣ!! ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ. 
ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΘΗΚΗ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΟΝΤΑΙ, ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ. ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΩ.

ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ

ΕΙΚΟΝΑ 5
ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ. ΤΟ ΕΝΑ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΟΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΕΝΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕ ΑΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ

ΣΤΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ. ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ 3,5 ΧΡΟΝΩΝ 
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΒΑΖΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΡΑΒΔΑΚΙ ΑΣΤΕΡΙ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΕΛΕΓΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ
ΚΑΙ ΕΠΑΙΡΝΕ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.


ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ 6
ΕΙΚΟΝΑ 6
ΤΟ ΕΙΧΑ ΧΩΡΙΣΕΙ ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΡΗ: ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙ. ΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΙΧΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΧΕ ΣΚΡΙΤΣ ΣΚΡΑΤΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΕΙΧΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΕΝΑΝ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΦΑΚΕΛΑΚΙ ΜΕ ΚΟΥΜΠΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΕΙΧΕ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΟΤΑΝ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΤΗΝ ΚΑΡΤΕΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΛΛΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΣΚΡΙΤΣ ΣΚΡΑΤΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥΣ.
ΟΤΑΝ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΛΕΓΑΜΕ ΠΟΙΑ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΙΠΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!






ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

ΕΙΚΟΝΑ 7
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΠΙΝΑΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ (ΕΙΚΟΝΑ 7) ΕΙΧΑ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΠΡΟΣΩΠΑΚΙΑ ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΠΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟ (ΓΙΑ ΑΣΠΡΟΠΙΝΑΚΑ) ΣΧΕΔΙΑΖΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΝΙΩΘΑΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ, ΛΥΠΗ Ή ΧΑΡΑ ΚΛΠ. ΑΝ ΚΑΤΙ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΣΑ  ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΕΡΑ, ΤΟ ΑΛΛΑΖΑΝ!




ΑΛΛΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΟΣΜΟΥΝ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ-& ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ: Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ, ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ(ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ), ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ Ή ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΓΙΟΡΤΗ Ή ΓΕΝΕΘΛΙΑ, ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΙΝΑΚΑΚΙΑ/ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΑΡΙΘΜΟΥΣ, ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΑ. 

ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ...ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΛΕΙΨΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ  ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ..ΦΕΤΟΣ ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕ ΑΥΤΑ... ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΛΕΙΨΕΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου