Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2013

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ!!

Η καλή μέρα από την αρχή φαίνεται...και έτσι όλοι μας προσπαθούμε να ξεκινήσει η μέρα όσο πιο όμορφα, αισιόδοξα, με κέφι γίνεται!

Εμείς καλωσορίζουμε την μέρα με το εξής τραγουδάκι:

"ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΑΠ'ΤΟ ΒΟΥΝΟ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΩ, ΠΛΕΝΩ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΧΕΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΠΡΑ ΜΟΥ ΔΟΝΤΑΚΙΑ, ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΕΓΩ, ΔΙΟΛΟΥ ΤΟ ΝΕΡΟ, ΠΛΕΝΟΜΑΙ ΜΕ ΣΑΠΟΥΝΑΚΙ Σ'ΟΛΟ ΜΟΥ ΤΟ ΣΩΜΑΤΑΚΙ ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΑΛΑ                                                     Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΕ ΣΚΟΥΠΙΖΕΙ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΜΕ ΧΤΕΝΙΖΕΙ..."

 και μετά συνεχίζουμε με άλλο ένα τραγουδάκι

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ, ΧΤΥΠΑΩ ΠΑΛΑΜΑΚΙ
ΠΑΜ ΠΑΜ ΠΑΜ (x2)
ΚΑΛΗΕΜΡΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΟ ΓΕΙΤΟΝΑΚΙ
ΠΑΜ ΠΑΜ ΠΑΜ (x2)
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΑ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.

(Αυτά τα τραγούδια νομίζω ότι προέρχονται από γνωστά εκπαιδευτικά βιβλία ή περιοδικά,μακάρι να ήξερα ποιος τα έχει εκδόσει για να έγραφα εδώ, αλλά δεν ξερω, γιατί και εμένα μου τα έμαθαν !!!!)

Άλλα τραγουδάκια ή προσευχούλες-ποιηματάκια πριν το μάθημα:

Πριν γράψω αυτά τα ποιηματάκια να πω ότι όλοι οι σχολικοί σύμβουλοι που συνάντησα από τότε που έχω ξεκινήσει την δουλειά,μας έχουν πει ότι καλό είναι να μην αναφέρουμε στην πρωινή προσευχή τον Χριστό ή την Παναγίτσα, γιατί υπάρχουν αλλόθρησκα παιδιά ή παιδιά άθεων γονέων και μπορεί να προκαλέσουμε κάποιο δυσάρεστο θέμα μέσα στην τάξη, αλλά και στην συνεργασία μας με τους γονείς. Οπότε πρέπει να διαλέξουμε προσεχτικά τις προσευχούλες που θα πούμε με τα παιδιά. Μας πρότειναν, αν δεν υπάρχει κάποιο τραγουδάκι χωρίς να αναφέρετε στα θεία, να βρούμε ποιηματάκια που να αναφέρετε μόνο στον Θεό, μιας και όλες η θρησκείες έχουν ένα δικό τους.. ;)

ΘΕ ΜΟΥ ΦΩΤΙΣΕ ΤΟ ΝΟΥ ΜΟΥ
ΘΕ ΜΟΥ ΟΔΗΓΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ
ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΝΑ ΚΑΝΩ
ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ.

ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΝΑ'ΧΩ ΠΑΝΤΑ 
ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΜΟΥ ΤΗ ΧΑΡΑ
ΚΙ ΕΤΣΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΛΥΠΗ 
ΝΑ ΜΗ'ΡΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ

Ν'ΑΓΑΠΩ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΑΚΙ
ΠΟΤΕ ΨΕΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ
ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ
ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ Ν'ΑΓΑΠΩ.

*******

ΘΕΕ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
ΦΩΤΙΣΕ ΜΟΥ ΤΟ ΜΥΑΛΟ
ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ
ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΚΑΚΟ ΜΗΝ ΠΑΘΩ

ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ
Μ'ΟΡΕΞΗ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ
ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΩ
ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
ΣΑΝ ΑΔΕΛΦΙΑ Ν'ΑΓΑΠΩ
ΚΑΙ ΠΙΚΡΟ ΛΟΓΟ Ή ΨΕΜΑ 
ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΟΥΝ ΜΗΝ ΠΩ.


Αυτές τις προσευχούλες τις λέγαμε με τα παιδιά στον παιδικό σταθμό, όπου δούλευα. Στο νηπιαγωγείο προτιμώ να λέμε το τραγούδι της καλημέρας και αμέσως μετά λέω στα παιδιά να κάνουνε διάφορες ευχές να τις βάλουνε όλες στο φιλί τους και μετά να το στείλουν έξω από το παράθυρο για να πάνε στα αγαπημένα τους πρόσωπα! Έτσι ικανοποιώ και μερικές μαμάδες που δεν τους αρέσει η ιδέα να μην αναφερόμαστε στα θεία! 

Τέλος, άλλο ένα τραγούδι που μπορεί να αποτελέσει και προσευχούλα το πρωί, πριν το μάθημα είναι το τραγούδι του Πάριου "καλημέρα τι κάνεις".

ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΛΕΜΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ:

  1. ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΛΩΣΣΕΣ:  ΑΓΓΛΙΚΑ, ΓΑΛΛΙΚΑ, ΙΤΑΛΙΚΑ, ΑΛΒΑΝΙΚΑ...ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ! 
  2. ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ, ΔΥΝΑΤΑ, ΧΑΜΗΛΟΦΩΝΑ, ΑΘΟΡΥΒΑ, ΑΡΓΑ, ΓΡΗΓΟΡΑ
  3. ΜΕ ΦΟΡΤΙΣΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ: ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΜΕΝΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ, ΚΛΑΨΙΑΡΙΚΑ, ΘΥΜΩΜΕΝΑ ΚΛΠ
  4. ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΧ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΛΕΜΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΙΑΟΥΡΙΖΟΝΤΑΣ, ΓΑΥΓΙΖΟΝΤΑΣ, ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ ΚΛΠ














5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος31/8/14 01:47

    Καλημέρα, υπάρχει κάποιο url που θα μπορούσα ν'ακούσω τη μελωδία τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι δυστυχως!! ισως καποια στιγμη ηχογραφησω τα παιδια και το βαλω στο youtube!!

      Διαγραφή
    2. υπαρχει εδω https://www.youtube.com/watch?v=dh9oUiPijMI

      Διαγραφή
    3. κι είναι απο το βιβλίο "Καλημέρα Φίλε" της Φιλιώς Νικολούδη

      Διαγραφή
  2. Εμενα μου αρεσει κι αυτο
    Καλημέρα όλη μέρα!
    Καλημέρα πέρα ως πέρα!
    Καλημέρα στις μαμάδες
    καλημέρα στους μπαμπάδες
    καλημέρα στους παππούδες
    καλημέρα στις γιαγιάδες.
    Καλημέρα όλη μέρα!
    καλημέρα πέρα ως πέρα!
    Στις δασκάλες, στους δασκάλους
    στους μικρούς και στους μεγάλους
    στα γατάκια, στα σκυλάκια
    και στου κόσμου τα παιδάκια.
    Καλημέρα όλη μέρα!
    Καλημέρα πέρα ως πέρα!
    Καλημέρα στην παρέα
    να περάσουμε ωραία
    με βροχή και με λιακάδα
    καλημέρα στην Ελλάδα! -(απο τα λαχανα και χαχανα-εδώ νηπιαγωγείο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή