Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου 2013

ΕΥΧΕΣ..ΜΕ ΣΤΥΛ!

  ΕΨΑΞΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΕΝΤΟΥΚΑΚΙ  
ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΚΑΡΤΕΣ ΜΕ ΕΥΧΕΣ!!


Πάντα φτιάχνω κάρτες ευχών για τα αγαπημένα μου πρόσωπα...με τα χεράκια μου!! Κάρτες για γάμο, για βάπτιση, για τα γενέθλια!! Βάζω πολύ αγάπη και η έμπνευση για την κάθε κάρτα βγαίνει από την δική τους αγάπη! Σε αυτή την ανάρτηση θα βάλω φωτογραφίες από διάφορες κάρτες που έχω φτιάξει αλλά και άλλες ιδέες που μου ήρθαν στο μυαλό και τις αποτύπωσα σε μια κατασκευή!! Ελπίζω να σας αρέσει αυτή η δουλίτσα!! ;)





ΑΥΤΗ Η ΚΑΡΤΑ ΕΥΧΩΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΜΟ ΜΙΑΣ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ ΜΟΥ, ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗΣ ΜΟΥ ΕΛΕΝΗΣ! ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ 1Ε (ΠΑΛΙΑ ΛΕΓΟΝΤΟΥΣΑΝ 300 ) ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΕΝΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ. ΤΟ ΠΗΡΑ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ. ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΔΩΡΑ ΚΛΠ.


ΑΥΤΗ Η ΚΑΡΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΓΑΜΟ. ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΠΟΥ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΟΥΣΑΜΕ ΧΡΟΝΙΑ. ΕΤΥΧΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΠΑΝΤΡΕΥΟΤΑΝ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΟΥΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ!! ΤΥΧΑΙΟ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ..ΧΑΧΑ!!! ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΑΓΑΖΙ 1Ε.



ΑΥΤΗ Η ΚΑΡΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΕΡΙΠΛΟΚΗ. ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΑΝΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ. ΦΕΤΟΣ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΓΑΜΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΩΝ ΜΑΣ ΦΙΛΩΝ. ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΡΤΑ. Η ΚΑΡΤΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΕΙ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΤΟ ΚΛΑΔΙ ΤΟΥ ΚΑΡΔΟΥΛΟΔΕΝΤΡΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ..ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΕΓΚΟΠΗ ΟΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΛΑΔΙ ΤΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ ΚΑΙ ΣΦΡΑΓΙΖΕΙ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΝΕΙ ΑΝΟΙΧΤΗ!


ΚΑΡΤΑ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ ΜΟΥ!! ΠΛΕΞΙΔΑ ΑΠΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΓΚΟΦΡΕ, ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΜΠΑΛΑΚΙΑ ΓΚΟΦΡΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΜΕ ΧΡΥΣΟΣΚΟΝΗ. ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΚΑΡΤΑ ΚΑΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ!!



Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ FOREVER FRIENDS ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ
ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ FOREVER FRIENDS ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ
ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΟΠΑΥ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ
ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΚΑΡΤΕΣ ΕΥΧΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ! ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. ΕΚΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ..ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΖΩΝΤΑΝΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΤΕ ΜΕ ΞΥΛΟΜΠΟΓΙΕΣ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΟ ΣΤΟΛΙΖΕΤΕ ΜΕ ΠΟΥΛΙΕΣ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΣΚΟΝΕΣ. 

ΑΛΛΕΣ ΙΔΕΕΣ

ΒΙΒΛΙΟ ΕΥΧΩΝ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΠΤΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΙΨΙΑΣ ΜΟΥ ΜΑΡΙΝΑΣ ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΒΙΒΛΙΟ ΕΥΧΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΥΣ!! ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΓΕ ΕΙΔΗ ΓΙΑ ΔΩΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝ.ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ, ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ, ΤΟΥΛΙ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΕΝΑ ΥΦΑΣΜΑ ΑΡΑΧΝΟΥΦΑΝΤΟ ΘΑΡΡΩ ΛΕΓΕΤΑΙ, ΕΝΑ ΝΤΟΣΙΕ ΜΕ ΚΛΙΠΣ ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!





ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ ΔΩΡΟΥ

ΤΟ ΔΩΡΟ ΗΤΑΝ ΔΥΟ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΑΜΕ ΣΑΚΟΥΛΑ ΔΩΡΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! ΠΗΡΑ ΧΑΡΤΙ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΒΑΛΙΤΣΑ ΕΝΑΝ ΓΑΜΠΡΟ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΑΛΙΤΣΑ ΜΙΑ ΝΥΦΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΥΛΙΞΑ ΜΕ ΑΥΤΟ. ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΦΙΟΓΚΟ ΑΠΟ ΤΟΥΛΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΒΑΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ!  ΚΟΛΠΑΚΙ ΟΤΑΝ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ΟΙ ΝΕΟΝΥΜΦΟΙ ΦΙΛΙΟΥΝΤΑΙ!!  ;)




ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΡΤΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΧΑ..ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ!!! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΑΝ!! <3

UPDATE 8/10/2013

ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΣΤΟ ΣΕΝΤΟΥΚΙ,ΧΙΧΙ

ΓΑΜΗΛΙΕΣ ΚΑΡΤΕΣ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου