Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2013

Μέσα σ' ένα σεντουκάκι...

Μέσα σ'ένα σεντουκάκι...έχω ένα ποντικάκι.. θυμάμαι ότι αυτό το ποιηματάκι ήταν το πρώτο ποιηματάκι/τραγουδάκι που είπα όταν έπιασα δουλειά σε έναν παιδικό σταθμό, είχα τα μικράκια.. 3,5 χρονών... θυμάμαι τους άρεσε πολύ..

Ξεκινώντας την δεύτερη προσπάθεια μου να φτιάξω ιστολόγιο και ψάχνοντας για τίτλο
(ταλαιπωρήθηκα αρκετά να τον βρω) θυμήθηκα αυτό το ποίημα...το οποίο εκείνη την εποχή, από κάποιο σημείο και μετά το προσάρμοζα ανάλογα την δραστηριότητα που είχα να επεξεργαστώ με τους μικρούς μαθητές μου (τώρα πρέπει να είναι δέκα χρονών ανθρωπάκια)...πχ μέσα σε ένα σεντουκάκι, έχω ένα πραγματάκι το φωνάζουν ψαλιδάκι..παίρνουμε το ψαλιδάκι, κόβουμε  χρωματιστό χαρτάκι, λάου λάου στην γραμμούλα που έχει το χαρτάκι για να μην κόψουμε χεράκι...και κάπως έτσι...κύλησε η χρονιά...θυμάμαι αυτό το σεντουκάκι είχε ένα σωρό πράγματα..βιβλία, κόλλες, χαρτόνια, παιχνίδια, cd κ.α.. και έτσι μου ήρθε η ιδέα να ονομάσω το μπλογκ μου "Μέσα σ'ένα σεντουκάκι"..και ελπίζω να το χαρείτε και να περάσετε ωραία με τα πραγματάκια που θα έχει μέσα αυτό το διαδικτυακό σεντούκι..όπως το είχαν χαρεί και τα μικράκια μου τότε... ;)

2 σχόλια:

  1. Θα ήθελα να σε είχα δασκαλα μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα.. τωρα το ειδα!! Γλυκόοοο μου κορίιιτσι!!! Εσύ εισαι η αιτια αυτου του blog!!!

      Διαγραφή